ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3640Анотація
У зв’язку з підписанням Болонської декларації у світлі інтеграції України у європейський освітній простір у всіх вищих навчальних закладах, в тому числі й медичних, з 2005 року запроваджена кредитно-модульна система навчання. Разом з цим, з 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз результатів навчання за кредитно-модульною системою та реалізація основних положень ЄКТС виявив необхідність оптимізації навчального процесу у світлі євроінтеграції медичної освіти. У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М.І.Пирогова запропонована зміна підходів щодо кредитно-модульної системи організації навчального процесу.