ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА

Автор(и)

  • В. М. Мороз Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова
  • Ю. Й. Гумінський Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова
  • Л. В. Фоміна Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова
  • Т. Л. Полеся Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3640

Анотація

У зв’язку з підписанням Болонської декларації у світлі інтеграції України у європейський освітній простір у всіх вищих навчальних закладах, в тому числі й медичних, з 2005 року запроваджена кредитно-модульна система навчання. Разом з цим, з 2009 року для вищих навчальних закладів є обов’язковим запровадження основних положень європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС) та її ключових документів. Аналіз результатів навчання за кредитно-модульною системою та реалізація основних положень ЄКТС виявив необхідність оптимізації навчального процесу у світлі євроінтеграції медичної освіти. У зв’язку з коадаптацією національної системи освіти до вимог європейських стандартів у ВНМУ ім. М.І.Пирогова запропонована зміна підходів щодо кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-27

Як цитувати

Мороз, В. М., Гумінський, Ю. Й., Фоміна, Л. В., & Полеся, Т. Л. (2015). ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.3640

Номер

Розділ

Матеріали конференції