ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ

Authors

  • М. А. Машталір
  • С. Б. Крамар
  • Г. В. Довгаль
  • Д. І. Назарова

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.971

Abstract

У роботі підсумований досвід викладання анатомії людини за кредитно-модульною системою для студентів медичного
факультету та надані рекомендації щодо проведення навчального процесу на стоматологічному факультеті. Особли-
вості пов’язані з коротшим терміном навчання порівняно з медичними факультетами, більш насиченою тематикою
кожного заняття, пріоритетністю знань анатомії голови та шиї. При навчанні студентів стоматологічного факультету
використовується системний принцип викладання, 12 змістовних модулів та один підсумковий модульний контроль.
Необхідною є подальша розробка методичних підходів до викладання, стандартизація оцінки знань.

Published

2013-07-15

How to Cite

Машталір, М. А., Крамар, С. Б., Довгаль, Г. В., & Назарова, Д. І. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.971

Issue

Section

Статті