ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ НА ПРОФІЛЬНИХ КАФЕДРАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9209Ключові слова:
вища стоматологічна освіта, англомовна форма навчання, методичні підходиАнотація
Мета роботи – визначити проблеми підготовки англомовних студентів-іноземців, які навчаються за спеціальністю “Стоматологія”, на профільних кафедрах та запропонувати шляхи їх вирішення.
Основна частина. Складність навчання англомовних студентів-іноземців полягає у необхідності здійснювати навчально-пізнавальну діяльність засобами нерідної мови у нерідному матеріальному та соціокультурному середовищі. Заміна інформаційного підходу освітніх програм зі стоматологічних дисциплін на компетентнісний передбачає формування в англомовного студента готовності використовувати отримані знання, уміння й навички для вирішення практичних завдань у процесі подальшої професійної діяльності.
Висновок. В умовах сьогодення забезпечити практично орієнтований підхід серед англомовних студентів-стоматологів дозволяє дискретна подача матеріалу, збільшення наочності навчального процесу, залучення симуляційних технологій для оволодіння практичними навичками.