МЕТОД СASE-STUDY ЯК ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ

Автор(и)

  • A. P. Рetulko ДЗ "Дніпропетровська медична академія МЗ України"
  • M. V. Medvediev Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • M. V. Medvediev Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • T. O. Loskutova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • T. O. Loskutova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • Yu. V. Donskaya Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • Yu. V. Donskaya Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • N. V. Symonova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • N. V. Symonova Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • T. V. Demchenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • T. V. Demchenko Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • I. S. Garagulya Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро
  • I. S. Garagulya Державний заклад “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, м. Дніпро

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8693

Ключові слова:

Сase-study, аналіз конкретних ситуацій, ситуаційний аналіз.

Анотація

Мета роботи – оцінити ефективність інтерактивних форм навчання, а саме методу аналізу конкретної ситуації (метод case-study) в  підготовці студентів  медичного вузу.

Основна частина. Однією з інтерактивних форм навчання є метод case-study (аналіз конкретних ситуацій, ситуаційний аналіз). Сase-study – це педагогічна технологія, основана на моделюванні ситуації або використанні реальної ситуації з метою аналізу даного випадку, виявлення проблем, пошуку альтернативних рішень і прийняття оптимального рішення проблем.

Висновок. Ситуаційний аналіз (розбір конкретних ситуацій, case-study)  дає можливість вивчити складні або емоційно значимі питання в безпечній обстановці, а не в реальному житті з її погрозами, ризиком, тривогою про неприємні наслідки в разі неправильного рішення.

Біографія автора

A. P. Рetulko, ДЗ "Дніпропетровська медична академія МЗ України"

кафедра акушерства,асистент,к.мед.н

Посилання

Soroko, V.M., Burba, O.S., & Denisova, T.B. (Eds.). (2011). Kataloh navchalnykh keisiv, sytuatsiinykh vprav i dilovykh ihor dlia dystsyplin spetsialnostei osvitnoi haluzi “Derzhavne upravlinnia” [Catalog of study cases, situational exercises and business games for the disciplines of the specialties of the educational branch “Public Administration”]. Materialy navchalno-naukovoi praktychnoi conferentsii z mizhnar – Proceedings of the Scientific and Practical Conference on International Participation, 1-2. Kyiv: NADU [in Ukrainian].

Surmin, Yu.P., & Sydorenko, O.I. (2012). Stvorennia keisa: praktychni porady. [Creating a case: Practical tips]. Kyiv: Navchalno-metodychnyi centr Konsortsium iz udoskonalennia menedzhment osvity v Ukraini [in Ukrainian].

Pokushalova, L.V. (2011). Metod case-study kak sovremennaya tekhnologiya proffessionalno-orientirovannogo obucheniya studentov [The case-study method as a modern technology of professionally-oriented teaching of students]. Molodoy uchenyy – Young Scientist, 5 (2), 155-157. – Retrieved from: https:// moluch.ru/archive/28/3073 [in Russian].

Smolyaninova, O.G. (2000). Didakticheskie vozmozhnosti metoda keys-stadi v obuchenii studentov [Didactic possibilities of the case study method in teaching students]. Retrieved from: http://www.lan.krasu.ru/studies/authors/smolyalinova/CASE-STUDY/articles/Didacti [in Russian].

Smolyaninova, O.G. (2000). Obrazovatelnyy sayt po metodu keys obucheniya i metodika ego ispolzovaniya v uchebnom protsesse KGU [Educational site by the method of case teaching method and its use in the educational process of KSU]. Moscow [in Russian].

Zhangelova, M.B., & Uskenbaeva, Sh. B. (2015). Metod keys-stadi v obuchenii studentov v vuze [The case study method in teaching students in the university]. Vestnik KazNMU – Journal KazNMU, 1, 390-391 [in Russian].

Surmin, Yu.P. (2015). Keis-metod: stanovlennia ta rozvytok v Ukraini [Case method: formation and development in Ukraine]. Visnyk NADU – Journal NADU, 2, 19-28 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Як цитувати

Рetulko A. P., Medvediev, M. V., Medvediev, M. V., Loskutova, T. O., Loskutova, T. O., Donskaya, Y. V., … Garagulya, I. S. (2018). МЕТОД СASE-STUDY ЯК ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8693

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти