САМОСВІДОМІСТЬ ЯК СКЛАДНИК МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.799Анотація
У статті розглянута проблема самосвідомості як складника мовної компетенції особистості. Аналізується значеннясамосвідомості як центрального утворення, без якого людина не може стати особистістю. Висвітлюється громадянська
свідомість та самосвідомість, щоє однією із найважливіших складових психологічної структури особистості. Зосереджена
увага на питанні зв’язку мови з мисленням людини, її внутрiшнiм світом та культурними цінностями. Обговорюються
основнішляхиформування мовної компетенції особистості. Визначено головні ознаки мовної особистості. Окреслюється
мета формування гармонійної, високо розвиненої свідомості й самосвідомості мовної особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-07-06
Як цитувати
Бобак, М. І., Бондаренко, С. В., Кульчицький, В. Й., Кушик, М. Л., Паласюк, Г. Б., Попадинець, Г. О., … Юкало, В. Я. (2013). САМОСВІДОМІСТЬ ЯК СКЛАДНИК МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.799
Номер
Розділ
Статті