САМОСВІДОМІСТЬ ЯК СКЛАДНИК МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ

Authors

  • М. І. Бобак
  • С. В. Бондаренко
  • В. Й. Кульчицький
  • М. Л. Кушик
  • Г. Б. Паласюк
  • Г. О. Попадинець
  • І. А. Прокоп
  • А. М. Пришляк
  • Т. В. Саварин
  • В. Я. Юкало

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.799

Abstract

У статті розглянута проблема самосвідомості як складника мовної компетенції особистості. Аналізується значення
самосвідомості як центрального утворення, без якого людина не може стати особистістю. Висвітлюється громадянська
свідомість та самосвідомість, щоє однією із найважливіших складових психологічної структури особистості. Зосереджена
увага на питанні зв’язку мови з мисленням людини, її внутрiшнiм світом та культурними цінностями. Обговорюються
основнішляхиформування мовної компетенції особистості. Визначено головні ознаки мовної особистості. Окреслюється
мета формування гармонійної, високо розвиненої свідомості й самосвідомості мовної особистості.

Published

2013-07-06

How to Cite

Бобак, М. І., Бондаренко, С. В., Кульчицький, В. Й., Кушик, М. Л., Паласюк, Г. Б., Попадинець, Г. О., … Юкало, В. Я. (2013). САМОСВІДОМІСТЬ ЯК СКЛАДНИК МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Medical Education, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.799

Issue

Section

Статті