ІНСТИТУЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • O. M. Khvysiuk ХМАПО - Харківська медична академія післядипломної освіти
  • V. H. Marchenko
  • O. M. Kasіanova
  • I. A. Sobolieva
  • O. A. Tsodikova
  • Z. V. Yeloieva
  • O. I. Serhiienko
  • K. I. Bodnia
  • V. V. Zherebkin
  • M. P. Hyria

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7662

Ключові слова:

інституційний розвиток ВНЗ, якість післядипломної медичної освіти, програмно-цільовий підхід, інформа- ційно збагачене середовище, корпоративне підвищення кваліфікації, кваліметричний моніторинг, технологія поелементного аналізу, портфоліо слухача.

Анотація

Мета роботи – висвітлення й обґрунтування досвіду Харківської медичної академії післядипломної освіти щодо використання власного ресурсного потенціалу та факторів зовнішнього середовища для інституційного розвитку і забезпечення якості післядипломної медичної освіти.

Основна частина. Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління.

Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності.

Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів.

Посилання

Zakon Ukrainy “Pro vyshchu osvitu” [ Higher Education Act of Ukraine]. (2014, July 1). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy – Bulletin of Verkhovna Rada of Ukraine. Kyiv: Parlam. vyd-vo [in Ukrainian].

Hanaba, S. (2016). Merezhevi tekhnolohii yak skladova yakisnoi osvity [Network technologies as part of high quality education]. Vyshcha shkola – Higher school, 1, 44-52 [in Ukrainian].

Turen, A. (2003). Povernennia diievtsia [Return of doer]. Kyiv: Alterpres [in Ukrainian].

Marchenko, V.H., & Kasianova, O.M. (2013).

Monitorynh yakosti pisliadyplomnoi osvity na osnovi kvalimetrychnoho pidkhodu [Monitoring of the quality of postgraduate education based on qualimetric approach]. Kharkiv: KhMAPO [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Khvysiuk, O. M., Marchenko, V. H., Kasіanova O. M., Sobolieva, I. A., Tsodikova, O. A., Yeloieva, Z. V., … Hyria, M. P. (2017). ІНСТИТУЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ВИЩОГО МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.2.7662

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти