ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРЕДМЕТА “СЕСТРИНСЬКА ПРАКТИКА”
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7311Анотація
Студенти 3 курсу вищих медичних закладів вивчають важливий для кожного практичного лікаря предмет “Сестринська практика”. Після опанування даного предмета студент має оволодіти вмінням виконувати різноманітні медичні маніпуляції. У зв’язку з реорганізацією навчальної програми великий обсяг матеріалу відведено на самостійне вивчення. Для кращого засвоєння матеріалу студентам запропоновано використовувати такий алгоритм: самостійна підготовка вдома, використовуючи рекомендовану літературу та відео з інтернету, а також відвідування навчальних баз кафедри. У результаті предмет засвоюється набагато ефективніше, а заняття проходить цікавіше для студентів.
Посилання
Zakharchenko T. Rolʹ naochnosti u protsesi vykladannya profesiyno oriyentovanykh dystsyplin / T. Zakharchenko // Vyshcha shkola. – 2013. – № 12. – S. 30–38.
Kasevych N. M. Osnovy medsestrynstva v modulyakh / N. M. Kasevych – K. : Medytsyna, 2013. – 478 s.
Psykholohiya i pedahohika : pidruchnyk dlya studentiv VNZ / za red. S. D. Maksymenka. – Vinnytsya : Nova knyha, 2007. – 367 s.
Yasʹko B. A. Psykholohyya lychnosty y truda vracha : ucheb. posob. / B. A. Yasʹko. – Rostov n/D : Fenyks, 2005. – 250 s.