ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ІНТЕРНАТУРІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.4.7309Анотація
Підготовка компетентного спеціаліста, здатного забезпечити належний рівень медичної допомоги в умовах інформаційних потоків та сучасних технологій, вимагає переорієнтації системи післядипломної освіти на індивідуальне навчання майбутнього спеціаліста у супроводі викладача. У статті висвітлено багаторічний досвід кафедри терапії і сімейної медицини навчально-наукового інституту ТДМУ із використання методології адаптації набутих на додипломному етапі знань та умінь молодих лікарів до роботи в реальних умовах практичної медицини.
Посилання
Tendentsiyi intehratsiyi system pidhotovky ta atestatsiyi medychnykh kadriv u sviti ta Ukrayini / YU. V. Voronenko, YU. P. Vdovychenko, O. K Tolstanov [ta in.] // Medychna osvita. – 2015. – № 2. – S. 41–45.
Voronenko YU. V. Yedynyy medychnyy (farmatsevtychnyy) osvitniy prostir – stratehiya, rehionalʹni ta lokalʹni rishennya / YU. V. Voronenko, O. P. Mintser // Medychna osvita. – 2015. – № 2. – S. 86–88.
Innovatsionnyye metody optimizatsii uchebnogo protsessa v vuze / S. M. Sarkulova, I. A. Samchenko, G. N. Dosybayeva [i dr.] // Vestnik YUKGMA. – 2005. – № 5. – S. 143–147.