ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ НЕВРОЛОГІЇ СТУДЕНТАМ ПЕДІАТРІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.6358Анотація
У статті висвітлені основні методологічні підходи до викладання клінічної неврології на педіатричному факультеті Запорізького державного медичного університету. Це дослідження спрямоване на вдосконалення і оптимізацію навчального процесу з метою підвищення якості підготовки студентів вузу в галузі неврології. Однією з основних умов поліпшення навчання є постійне уточнення змісту викладання. Корекція навчальної програми та методичних матеріалів проводиться з урахуванням новітніх досягнень теоретичної, клінічної та експериментальної неврології.
Посилання
Hryb V. A. Novi innovatsiyni tekhnolohiyi ta shlyakhy polipshennya navchalʹnoho protsesu zi spetsialʹnosti “Nevrololhiya” / V. A. Hryb // Medychna osvita. – 2013. – № 24 27.
Volosovetsʹ A. O. Vykorystannya videoprezentatsiy u navchalʹnomu protsesi na kafedri nevrolohiyi / A. O. Volosovetsʹ // Rozvytok naukovykh doslidzhenʹ: materialy VII nauk.-prakt. konf. (m. Poltava, 28–30 lystopada 2011 r.). – Poltava : Vyd-vo “Inter-Hrafika”, 2011. – T. 6. – S. 32–33.
Aronson L. Twelve tips for teaching reflection at all levels of medical education / L. Aronson // Med. Teacher. – 2011. – Vol. 33 (3). – P. 200 205.
Solomon P. Student perspectives on patient educators as facilitators of interprofessional education / P. Solomon // Med. Teacher. – 2011. – Vol. 33, № 10. – P. 851–853.