ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ “МОЗКОВОГО ШТУРМУ” У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • T. V. Merhel Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5320

Анотація

Робота присвячена вивченню та впровадженню інтерактивного методу навчання “мозковий штурм” у процес викладання тематичних занять з внутрішньої медицини для студентів V курсу медичного факультету. У студентів-медиків старших курсів впровадження в процес освітньої технології “мозкового штурму” сприяє: розвитку творчого підходу до вирішення проблеми, формуванню вмінь, оцінюванню ситуації, вибору та організації пошуку основної інформації, виробленню клінічного мислення, формуванню навичок роботи в групі, комунікабельності, толерантності, розвитку креативності, впевненості в собі, виробленню вмінь розробляти багатоваріантні підходи у вирішенні клінічної ситуації, виробленню вміння висловлювати власну думку, виробленню навичок роботи в колективі, формуванню вмінь всебічного аналізу ситуації, набуттю навичок до конструктивної критики, формуванню вміння вибрати найоптимальніший варіант у складній клінічній ситуації, набуттю навичок використання теоретичного матеріалу для аналізу практичних проблем.

Біографія автора

T. V. Merhel, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

Посилання

Voytseshchuk L. YE. Interaktyvne navchannya – tekhnolohiya suchasnoho navchannya / L. YE. Voytseshchuk // Visn. Zaporizʹkoho nats. un-tu. – 2011. – № 3 (15). – S. 46 – 49.

Z dosvidu vprovadzhennya kredytno-modulʹnoyi systemy orhanizatsiyi navchalʹnoho protsesu v Ivano-Frankivsʹkomu natsionalʹnomu medychnomu universyteti / M. M. Rozhko, H. M. Erstenyuk, V. V. Kapechuk [ta in.] // Vprovadzhennya novykh tekhnolohiy za kredytno modulʹnoyi systemy orhanizatsiyi navchalʹnoho protsesu VM(F)NZ III–IV rivniv akredytatsiyi : materialy Vseukr. navch.-nauk. konf. prysvyachenoyi 55-richchyu Ternopilʹsʹkoho derzhavnoho medychnoho universytetu imeni I. YA. Horbachevsʹkoho MOZ Ukrayiny (Ternopilʹ, 26–27 kvitnya 2012 r.). – Ternopilʹ : Ukrmedknyha, 2012. – S. 57–59.

Nelovkina-Bernalʹ O. A. Pedahohichni umovy formuvannya profesiynoyi spryamovanosti studentiv medychnykh spetsialʹnostey / O. A. Nelovkina-Bernalʹ // Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka. – 2010. – CH. 1, № 10 (197). – S. 12–21.

Shamys V. A. Aktyvnye metody obuchenyya v vuze / V. A. Shamys // Sybyrskyy torhovo-ékonomycheskyy zhurnal. – 2011. – № 14. – S. 136–144.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-15

Як цитувати

Merhel, T. V. (2015). ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО МЕТОДУ “МОЗКОВОГО ШТУРМУ” У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5320

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти