ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН “МЕДИЧНА ХІМІЯ” ТА “БІООРГАНІЧНА ХІМІЯ” ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ I КУРСУ МЕДИЧНИХ ТА СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТІВ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • O. Z. Brazaluk Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • H. S. Maslak
  • L. F. Serebrytska
  • N. M. Chernousova

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4986

Анотація

У статті розглянуто принцип побудови навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів І курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно- трансферної системи.

Біографії авторів

O. Z. Brazaluk, Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

H. S. Maslak

L. F. Serebrytska

N. M. Chernousova

Посилання

Вища освіта України і Болонський процес : навч. посіб. / за ред. В. І. Кремсня. – Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2004 – 384 с.

Впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України; результати, проблеми та перспективи: матеріали Всеукраїнського навчально-наукової конференції. – Тернопіль : ТДМУ, 2010. – 493 с.

Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк, Т. О.Перцева, Л. Ю. Науменко [та ін.] // Медична освіта. – 2010. – № 2. –100 с.

Загричук Г. Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців / Г. Я Загричук, В. П. Марценюк // Медична освіта. – 2012. – № 4 – С. 44.

Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції – ідея, мета, реалії / В. М .Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна [та ін.] // Медична освіта. – 2012. – № 2 – с. 42–45.

Кредитно-трансферна система організацій навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі : матеріали X ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю : у 2 ч., Тернопіль, 18–19 квітня 2013. – Тернопіль: ТДМУ, 2013. – ч.1. – 634с., ч. 2. – 702 с.

Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студенів / Г. В. Дзяк, Т. О Перцева, Л. Ю. Науменко [та ін.] // Медична освіта. – 2014. – № 2 –С. 59.

Геряк С. М. Тестування як основа кредитно-трансферного контролю / С. М. Геряк, І. В. Корда, Н. І. Багній // Медична освіта. – 2010 – № 1. – С. 77–79.

Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог Болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта. – 2011 – № 2. – С. 20–22.

Унгурян Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко // Медична освіта. – 2011. – № 3. – С. 20–22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-15

Як цитувати

Brazaluk, O. Z., Maslak, H. S., Serebrytska, L. F., & Chernousova, N. M. (2015). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН “МЕДИЧНА ХІМІЯ” ТА “БІООРГАНІЧНА ХІМІЯ” ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ I КУРСУ МЕДИЧНИХ ТА СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТІВ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4986

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи