ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ-МЕДИКІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4968Анотація
У статті розглянуто питання самостійної роботи студентів, як важливої складової сучасної вищої медичної освіти. Розглянуто види самостійної роботи, проблемні питання.
Посилання
Ковальчук Л. Є. Удосконалення самостійної роботи студентів – необхідна умова реалізації ідей Болонського процесу / Л. Є. Ковальчук // Галицький лікарський вісник. – 2008. – Т. 15, № 1. – С. 79–81.
Марушкевич А. Організація навчальної діяльності студентів в сучасних умовах розвитку українського суспільства / А. Марушкевич // Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. – 2011. – № 2. – С. 71–74.
Лісовий В. М. Якість освіти в контексті Болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник // Медична освіта. – 2010. – № 2. – С. 120–123.
Ковальчук Л. Я. Комп’ютерні технології в медичній освіті / Л. Я. Ковальчук, В. П. Марценюк // Медична інформатика та інженерія. – 2008. – № 1. – С. 14–16.
Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер // Медична освіта. – 2010. – № 2. – С. 128–130.