ОРГАНІЗАЦІЯ ГІБРИДНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ЗМІШАНИХ АКАДЕМІЧНИХ ГРУПАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

Автор(и)

  • П. Р. Сельський Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-9778-2499
  • Т. І. П’ятковський Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0003-1240-1680
  • О. В. Покришко Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-9640-0786

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14406

Ключові слова:

іноземні студенти, змішані академічні групи, гібридне навчання, вища освіта в Україні

Анотація

Під час пандемії COVID-19 дистанційне навчання стало основним варіантом доступу до знань і прискорило розвиток платформ навчання онлайн серед закладів освіти. Повномасштабне вторгнення росії в Україну ще більше порушило функціонування системи освіти в країні. У Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України для дистанційних занять використовують платформу MS Teams та освітньо-наукові ресурси проєкту #StandWithUkraine. Зараз в університеті використовується формат змішаного навчання (“synchronous hybrid learning”), коли при проведенні заняття до студентів, які присутні особисто, їх одногрупники приєднуються дистанційно в режимі онлайн.

У статті показано труднощі організації навчання на факультеті іноземних студентів, які постали у 2022–2023 н. р., описано досвід роботи з комбінованими онлайн/офлайн академічними групами іноземних студентів у ТНМУ. Проведення занять у змішаному форматі створило певні труднощі. Викладачам довелося модифікувати свої стратегії викладання, навчальні матеріали та методи оцінювання, було непросто підтримувати рівнозначну залученість студентів, які навчалися особисто та дистанційно, а також сприяти змістовній взаємодії між ними. Представлено деякі міркування і поради щодо оптимізації викладання у змішаних групах здобувачів вищої освіти, які навчаються на факультеті іноземних студентів.

Посилання

Makhniy, М.М. (2009). Non-verbal communication and culture. Кyiv: Blox. ua [in Ukrainian].

Chmut, Т.К., & Chaika, H.L. (2006). Ethics of business communication: education manual. (5th edition). Кyiv: Vikar [in Ukrainian].

Raes, A., Detienne, L., Windey, I., & Depaepe, F. (2020). A systematic literature review on synchronous hybrid learning: gaps identified. Learning Environments Research, 23, 269-290.

Boichenko, M., & Hubina, O. (2023). Adaptation of internally displaced students to new learning environment through innovative methods of open teacher training in war perspectives. Revista Eduweb, 17(4), 96-104.

Brinson, J.R. (2015). Learning outcome achievement in non-traditional (virtual and remote) versus traditional (hands-on) laboratories: A review of the empirical research. Computers & Education, 87, 218-237.

Hall, E.T. (1966). The Hidden Dimension. Garden City, NY, USA.

Korniush, H. (2022). Teaching and Supporting Higher Education Students Affected by War, Conflict, or Displacement: Changes to the ELT Classroom. International Conference on Interactive Collaborative Learning. (pp. 778-789). Cham: Springer International Publishing.

Lockee, B.B. (2021). Online education in the post-COVID era. Nature Electronics, 4(1), 5-6.

Sorokowska, A., Sorokowski, P., Hilpert, P., Cantarero, K., Frackowiak, T., Ahmadi, K., ... Pierce Jr, J.D. (2017). Preferred interpersonal distances: A global comparison. Journal of Cross-Cultural Psychology, 48(4), 577-592.

Shevchenko, V., Malysh, N., & Tkachuk-Miroshnychenko, O. (2024). Distance learning in Ukraine in COVID-19 emergency. Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 39(1), 4-19.

Kurapov, A., Pavlenko, V., Drozdov, A., Bezliudna, V., Reznik, A., & Isralowitz, R. (2023). Toward an understanding of the Russian-Ukrainian war impact on university students and personnel. Journal of Loss and Trauma, 28(2), 167-174.

Wahid, R., & Farooq, O. (2020). Online exams in the time of COVID-19: quality parameters. International Journal of Social Sciences & Educational Studies, 7(4), 13-21.

Oleksiyenko, A., Terepyshchyi, S., Gomilko, O., & Svyrydenko, D. (2021). ‘What do you mean, you are a refugee in your own country?’: Displaced scholars and identities in embattled Ukraine. European Journal of Higher Education, 11(2), 101-118.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-04-24

Як цитувати

Сельський, П. Р., П’ятковський, Т. І., & Покришко, О. В. (2024). ОРГАНІЗАЦІЯ ГІБРИДНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ЗМІШАНИХ АКАДЕМІЧНИХ ГРУПАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Медична освіта, (1), 66–70. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14406

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ