Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2024)
№ 1 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1
Опубліковано:
2024-04-24
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ДО АВТОРІВ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
МЕНТОРСТВО У МЕДИЧНІЙ НАУЦІ: ДОСВІД НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇН
Н. О. Федчишин, А. Г. Шульгай, О. О. Шевчук, О. П. Ільків, O. B. Shuminska
5-9
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14575
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ НАПИСАННЯ ІСТОРІЙ ХВОРОБИ НА КАФЕДРІ ХІРУРГІЇ № 1 З УРОЛОГІЄЮ ТА МАЛОІНВАЗИВНОЮ ХІРУРГІЄЮ ІМЕНІ Л. Я. КОВАЛЬЧУКА В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, В. Б. Доброродній, О. Г. Нецюк, С. Й. Гриценко
10-13
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14576
PDF
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПОНЯТЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЗИЧНА ТА КОЛОЇДНА ХІМІЯ» ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ФАРМАЦІЯ»
Л. М. Іванець, Д. О. Польовий
14-19
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14448
PDF
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ФТИЗІАТРІЯ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Н. С. Колісник, Н. А. Марченко
20-26
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14577
PDF
ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
В. Й. Кульчицький
27-32
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14578
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ КАРДІОЦЕРЕБРОВАСКУЛЯРНОЇ ПАТОЛОГІЇ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ 222 «МЕДИЦИНА» І 227 «ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ»
К. В. Миндзів, Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець
33-40
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14579
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЧНОЇ ТА БІООРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
О. І. Острівка, Л. М. Палиця, А. Є. Мудра
41-47
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14580
PDF
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ ЗА УМОВ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ
В. П. Польовий, І. М. Кліщ, Б. В. Петрюк, О. В. Ротар, А. Я. Господарський
48-52
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14581
PDF
СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ТА У ФАРМАЦЕВТИЧНІЙ ПРАКТИЦІ
Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук, Н. В. Логвиненко
53-59
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14582
PDF
ОБҐРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «МІКРОБІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РАЦІОНАЛЬНОЇ АНТИБІОТИКОТЕРАПІЇ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «МЕДИЦИНА»
Л. Б. Романюк, С. І. Климнюк, Н. І. Ткачук, Н. Я. Кравець
60-65
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14583
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ГІБРИДНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У ЗМІШАНИХ АКАДЕМІЧНИХ ГРУПАХ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
П. Р. Сельський, Т. І. П’ятковський, О. В. Покришко
66-70
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14406
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
І. І. Ворона, І. А. Прокоп, Г. Я. Кітура
71-77
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14584
PDF (English)
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ CASE STUDY У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Н. О. Гевкалюк, Н. І. Сидлярук, М. С. Мисула
78-83
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14443
PDF
ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕДСЕСТЕР В УМОВАХ ВІЙНИ
Т. В. Дударєва, Н. А. Бількевич
84-91
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14585
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ НОВІТНІХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПРИКЛАДАМИ РЕАЛЬНОГО ЗАСТОСУВАННЯ
Л. М. Маланчук, С. О. Грабчак, С. Л. Маланчук
92-98
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14586
PDF
МЕТОДИЧНІ ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОБСТЕЖЕННЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ПАЦІЄНТА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ-ПАРАМЕДИКІВ
А. М. Черватюк, Г. Ю. Цимбалюк, Ю. А. Денисюк
99-103
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14450
PDF
ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Н. І. Єлагіна
104-109
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14587
PDF (English)
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ВИКЛИКИ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ПЕРІОДІВ
Л. І. Зелененька, М. В. Гребеник, В. Р. Микуляк
110-114
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.1.14588
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер