ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ СТРУКТУРИ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ МАГІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 222 «МЕДИЦИНА»
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.1.13821Ключові слова:
додипломна освіта, медицина, концепція, освітня програмаАнотація
Анотація. У статті викладено основні особливості розробленої в Національному університеті охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика концепції освітньої діяльності з підготовки здобувачів магістерського рівня за спеціальністю 222 «Медицина» та аналіз навчальної програми для майбутніх студентів-медиків, які відповідають сучасним умовам проведення навчання та актуальним викликам і дозволяють засвоїти та практикувати ряд загальних і фахових компетентностей, що формують зі студента висококваліфікованого та професійного спеціаліста, який зможе зробити свій внесок у збереження здоров’я нації та надавати якісну медичну допомогу, рятуючи життя тисячам майбутніх пацієнтів.
Посилання
Volosovets, O.P., Vyhovska, O.V., Kryvopustov, S.P., Kuzmenko, A.Ya., Loginova, I.O., Chernii, O.F., …, Kovtun, O.V. (2020). Dystantsiyne navchannya yak informatsiyno-komunikatyvna tekhnolohiya dodyplomnoyi pidhotovky likariv z pediatriyi v umovakh suchasnykh vyklykiv [Distance learning as an information and communication technology for undergraduate training of doctors in pediatrics in the conditions of modern challen¬ges]. Medychna osvita – Medical Education, 3(88), 9-12. DOI 10.11603/me.2414-5998.2020.3.11435 [in Ukrainian]. DOI: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.3.11435
(2021). Poryadok orhanizatsiyi bezperervnoho profesiynoho rozvytku fakhivtsiv u sferi okhorony zdorovya v NUOZ Ukrayiny imeni P. L. Shupyka [The procedure for organizing the continuous professional education of healthcare specialists at the Shupyk National University of Healthcare of Ukraine]. Retrieved from: https://nuozu.edu.ua/d/dostup/polozhennia-pro-strukturni-pidrozdily/5346-poriadok-orhanizatsii-bezperervnoho-profesiinoho-rozvytku-fakhivtsiv-u-sferi-okhorony-zdorovia-v-nmapo-imeni-p-l-shupyka [in Ukrainian].
Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia vid 25.04.2013 r. № 466 [Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine On approval of the Regulations on distance learning dated 25.04.2013 No. 466] [in Ukrainian].
(2021). Standart vyshchoyi medychnoyi osvity zi spetsialʹnosti 222 «Medytsyna» dlya druhoho (mahisterskoho) rivnya vyshchoyi osvity [Standard of higher medical education in specialty 222 “Medicine” for the second (master’s) level of higher education]. Retrieved from: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2021/11/09/222-Medytsyna.mahistr.09.11.pdf [in Ukrainian].
Distance Education. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/toc/cdie20/current.
Naidu, S. (2021). Building resilience in education systems post COVID-19. Distance Education, 42(1), 1-4. DOI 10.1080/01587919.2021.1885092. Retrieved from: http://osvita.ua/vnz/add-education/glossary/7701/. DOI: https://doi.org/10.1080/01587919.2021.1885092
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.