ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Т. А. Хомазюк
  • В. І. Гриценко
  • Ю. П. Люлька

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1369

Анотація

Стаття присвячена питанням актуальності впровадження дистанційної додипломної освіти у сфері медицини. Протя-
гом останніх десятиліть у медичній освіті стрімко розвиваються комп’ютерні технології, які можуть мати практичне
значення не тільки в аудиторній роботі зі студентами, але насамперед у позааудиторній самостійній підготовці. Дано
визначення терміну дистанційної освіти, перелічено можливі засоби дистанційної освіти щодо клінічних дисциплін.
Наведені приклади дистанційної освіти в Німеччині, США, проаналізовано позитивні аспекти даної форми навчання.
Доведено, що дистанційна форма не поступається та суттєво доповнює і оптимізує традиційну форму навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-31

Як цитувати

Хомазюк, Т. А., Гриценко, В. І., & Люлька, Ю. П. (2013). ДИСТАНЦІЙНА ДОДИПЛОМНА МЕДИЧНА ОСВІТА: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ? ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1369

Номер

Розділ

Статті