ПРОФІЛІЗАЦІЯ РОЗДІЛУ “ГІГІЄНА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ” У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ

Автор(и)

  • С. Т. Омельчук
  • Т. І. Аністратенко
  • Н. В. Велика

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1360

Анотація

У роботі обґрунтовано шляхи оптимізації викладання розділу “Гігієна дітей та підлітків” для студентів, які навчають-
ся за фахом “Медична психологія”. Найбільш дієвим є поглиблене вивчення чинників, що формують соматичне і
психічне здоров’я дитини, і засобів їх корекції, зокрема ігор та іграшок, які використовуються медичними психологами
як засоби психодіагностичної і психокорекційної роботи. Детальне вивчення гігієнічних характеристик ігор та іграшок,
їх впливу на процеси фізичного і психічного розвитку дитини є важливим у формуванні фахової орієнтованості студентів,
можливості застосування отриманих знань і навичок у майбутній професійній діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-30

Як цитувати

Омельчук, С. Т., Аністратенко, Т. І., & Велика, Н. В. (2013). ПРОФІЛІЗАЦІЯ РОЗДІЛУ “ГІГІЄНА ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ” У ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ГІГІЄНА ТА ЕКОЛОГІЯ” НА МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1360

Номер

Розділ

Статті