РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1322Анотація
У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання “Moodle” для самопідготовкистудентів-стоматологів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 1. Стоматологія”.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-27
Як цитувати
Олійник, І. Ю. (2013). РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1322
Номер
Розділ
Статті