РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Authors

  • І. Ю. Олійник

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1322

Abstract

У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання “Moodle” для самопідготовки
студентів-стоматологів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 1. Стоматологія”.

Published

2013-08-27

How to Cite

Олійник, І. Ю. (2013). РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1322

Issue

Section

Статті