РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1322Abstract
У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання “Moodle” для самопідготовкистудентів-стоматологів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 1. Стоматологія”.
Downloads
Published
2013-08-27
How to Cite
Олійник, І. Ю. (2013). РОЛЬ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ- СТОМАТОЛОГІВ ДО ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІНТЕГРОВАНОГО ІСПИТУ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ” ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1322
Issue
Section
Статті