ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

Автор(и)

  • А. В. Бойчук Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-2191-0383
  • В. С. Шадріна Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0003-3731-4700
  • О. І. Хлібовська Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0003-3293-0010

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12589

Ключові слова:

ІТ-технології, дистанційне навчання, професійний ріст, симуляційне навчання, ситуаційні задачі

Анотація

Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів та лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання.

Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку та дисциплінації мислення.

Біографія автора

А. В. Бойчук, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID W-1870-2017
Scopus Author ID 57219835870

Посилання

Artiomenko, V.V. (2015). Symuliatsiyne navchannia v medytsyni: mizhnarodnyi ta vitchyznianyi dosvid [Simulation in medical education: international and national experience]. Odeskyi medychnyi zhurnal – Odesa Medical Journal, 6, 152, 67-74 [in Ukrainian].

Vashchenko, V.Yu., Sklyarov, V.A., & Kozyakov, K.O. (2009). Distantsionnaya forma obuchennya. Istoriya. Problemy. Perspektivy razvitiya [Distance learning form. History Problems. Prospects for development]. Visnyk Skhidnoukrayinskoho natsionalnoho universytetu imeni V. Dalya – Bulletin of V. Dal East-Ukrainian National University, 6E. Retrieved from: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/vsuvus/2009-6E/Index.htm [in Russian].

Voronenko, Yu.V. (2011). Dystantsiyne navchannya v rezhymi on-line: novi mozhlyvosti dlya profesiynoho rozvytku, novi perspektyvy [On-line distance learning: new opportunities for professional development, new perspectives]. Ukrayinskyy medychnyy chasopys – Ukrainian Medical Journal, 3 [in Ukrainian].

Korda, M.M., Shulgai, A.G., Mashtalir, A.I., & Chornomidz, A.V. (2021). Dystantsiyne navchannya – vymushenyy zakhid chy vymoha chasu (na prykladi Ternopilsʹkoho natsionalnoho medychnoho universytetu imeni I. YA. Horbachevskoho MOZ Ukrayiny)? [Distance learning – a forced measure or a requirement of time (on the example of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University, Ministry of Health of Ukraine)?]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 35-40 [in Ukrainian].

Kinash, N. (2015). Napryamky reorhanizatsiyi vyshchoyi medychnoyi osvity v Ukrayini [Directions of Reorganization of Higher Medical Education in Ukraine]. Arkhiv klinichnoyi medytsyny – Archive of Clinical Medicine, 2, 77-80 [in Ukrainian].

Kultaeva, M.D. (2015). Osvitnya yevrointehratsiya chy konstytuyuvannya yevropeyskoho osvitnioho prostoru? [Educational European integration or constitution of the European educational space?]. Pedahohika i psykholohiya – Pedagogy and Psychology, 4, 23-29 [in Ukrainian].

Lesnevskaya, K.V. (2016). Rozvytok inshomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentsiyi u konteksti rekomendatsiy Rady Yevropy z movnoyi osvity [Development of foreign language communicative competence in the context of the recommendations of the Council of Europe on language education]. Nauk. zap. Nats. un-tu «Ostrozka akademiya». Seriya «Filolohichna» – Proceedings National Un-th “Ostroh Academy”. Series “Philological”, 62, 196-198. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_62_72 [in Ukrainian].

Leu, S. (2017). Zvyazok profesiynoyi osvity i rynku pratsi: yevropeyski perspektyvy [Communication of vocational education and the labor market: European perspectives]. Prof.-tekhn. osvita – Vocational and Technical Education, 1, 60-61 [in Ukrainian].

Muravev, K.A., Khodzhayan, A.B., & Roy, S.V. (2011). Simulyatsionnoe obuchenie v meditsinskom obrazovanii – perelomnyy moment [Simulation training in medical education – a watershed moment]. Fundamentalnye issledovaniya – Fundamental Research, 10 (3), 534-537 [in Russian].

Nekhryach, A. (2016). Realizatsiya osvitnikh standartiv YUNESKO – zaporuka vkhodzhennya Ukrayiny v yevropeyskyy tsyvilizatsiynyy prostir [Implementation of educational standards of UNESCO - a guarantee of Ukraines entry into the European civilization space]. Vyshcha shkola – Higher School, 3, 11-22 [in Ukrainian].

Popova, L.D., Nakonechna, O.A., & Stetsenko, S.O. (2016). Perspektyvy vykorystannia symuliatsiynykh tekhnolohiy na teoretychnykh kafedrakh [Prospects for the use of simulation technologies in theoretical departments]. Symulyatsiine navchannia v systemi pidhotovky medychnykh kadriv: materialy L navchalno-metodychnoi konferentsii, prysviachenoi 212-iy richnytsi vid dnia zasnuvannia KhNMU – Simulation training in education of medical personnel, materials of L educational conference dedicated to 212 anniversary of the founding KhNMU. Kharkiv [in Ukrainian].

Moroz, V.M., Guminsky, Yu.I., Fomina, L.V., & Polesya, T.L. (2015). Problemy ta perspektyvy vyshchoyi medychnoyi osvity u realizatsiyi Natsionalnoyi stratehiyi reformuvannya systemy okhorony zdorovya Ukrayiny [Problems and prospects of higher medical education in the implementation of the National strategy of reforming the health care system of Ukraine]. Problemy ta perspektyvy vyshchoyi medychnoyi shkoly u rozrobtsi ta realizatsiyi natsionalnoyi stratehiyi pobudovy novoyi systemy okhorony zdorovya v Ukrayini na period 2015–2025: tezy dopovidey – Problems and Prospects of the Higher Medical School in the Development and Implementation of the National Strategy for the Construction of a New Health Care System in Ukraine for the Period 2015-2025: Theses of Reports [in Ukrainian].

Nakaz MOZ Ukrayiny Pro udoskonalennya pislya¬dyplomnoyi osvity likariv vid 10.12.2010 r. № 1088 [Order of the Ministry of Health of Ukraine On the Improvement of Postgraduate Education of Physicians dated 10.12.2010 No. 1088] [in Ukrainian].

Tantsiura, L.D., Kyselova, I.V., & Biliaiev, A.V. Audyt otsinky likaryamy dystantsiynoyi formy navchannya na etapi pislyadyplomnoyi osvity [Audit of evaluation of distance learning by doctors at the stage of postgraduate education]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 100-104 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

Бойчук, А. В., Шадріна, . В. С., & Хлібовська, О. І. (2021). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ АКУШЕРСТВА ТА ГІНЕКОЛОГІЇ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Медична освіта, (3), 17–22. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12589

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ