МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МІКРОБІОЛОГІЯ З ПРОФІЛАКТИКОЮ ІНФЕКЦІЙ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ПАРАМЕДИКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12405

Ключові слова:

мікробіологія з профілактикою інфекцій, здобувач освіти, парамедик, форми та методи навчання

Анотація

Анотація. Метою нашого дослідження було розкрити завдання та особливості методичного забезпечення навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-парамедиків.

У статті розкрито мету, завдання, форми та методи викладання і зміст навчальної дисципліни, знання, вміння та практичні навички, які отримують здобувачі освіти, програмні результати навчання. З метою високоякісної підготовки фахівців на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Полтавського державного медичного університету викладачі розробили навчально-методичний контент дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій».

Встановлено, що вивчення здобувачами освіти навчальної дисципліни «Мікробіологія з профілактикою інфекцій» є невід’ємною складовою формування професійно-комунікативної компетентності фахівця кваліфікації «Парамедик», а також особистості висококваліфікованого спеціаліста у сфері екстреної медицини. Під час вивчення дисципліни майбутні фахівці-парамедики оволодівають системою необхідних знань, вмінь та практичних навичок, які є необхідними для подальшої професійної діяльності. Впровадження інтерактивних методів підвищує мотивацію та інтерес здобувачів освіти до навчання, розвиває творче та клінічне мислення, формує усвідомлене відношення до самоосвіти, навчає швидко орієнтуватися і приймати рішення в складних ситуаціях.

Біографія автора

Г. А. Лобань, Полтавський державний медичний університет, Полтава

Scopus Author ID 6602341041

Посилання

Derevianko, T.V., & Zviaholska, I.M. (2021). Motyvatsiya yak chynnyk uspishnoho formuvannya navchalʹnoyi diyalnosti zdobuvachiv medychnoyi osvity v umovakh modernizovanoho osvitnioho seredovyshcha kafedry mikrobiolohiyi, virusolohiyi ta imunolohiyi [Motivation as a factor of successful formation of educational activity of medical education seekers in the conditions of modernized educational environment of the department of microbiology, virology and immunology]. Metodyka navchannya pryrodnychykh dystsyplin u seredniy ta vyshchiy shkoli (XXVIII Karyshynski chytannya): materialy Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnshchyi konferentsiyi – Methods of teaching natural sciences in secondary and higher school (XXVIII Karyshyn readings): materials of the International scientific-practical conference. Poltava [in Ukrainian].

Derevianko, T.V., & Zviaholska, I.M. (2020). Formuvannya osobystosti maybutnoho likarya v konteksti pozaaudytornoyi roboty na kafedri mikrobiolohiyi, viruso¬lohiyi ta imunolohiyi: dosvid i perspektyvy [Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities at the department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 5-10 [in Ukrainian].

Zviaholska, I.M., Polianska, V.P., & Derevianko, T.V. (2018). Formy i metody navchannya inozemnykh studentiv v umovakh modernizovanoho osvitnoho seredovyshcha kafedry mikrobiolohiyi, virusolohiyi ta imunolohiyi [Forms and methods of teaching foreign students in a modernized educational environment of the Department of Microbiology, Virology and Immunology]. Aktualni pytannya medychnoyi (farmatsevtychnoyi) osvity inozemnykh hromadyan: problemy ta perspektyvy: zbirnyk statey navchalno-naukovoyi konferentsiyi z mizhnarodnoyu uchastyu – Current issues of medical (pharmaceutical) education of foreign citizens: problems and prospects: a collection of articles of the educational-scientific conference with international participation. Poltava [in Ukrainian].

Zviaholska, I.M., Polianska, V.P., & Derevianko, T.V. (2019). Shlyakhy pidvyshchennya navchalno-piznavalnoyi diyalnosti studentiv pry vyvchenni dystsypliny «Mikro¬biolohiya, virusolohiya ta imunolohiya» u vyshchomu medychnomu zakladi [Ways to increase the educational and cognitive activities of students in the study of the discipline “Microbiology, Virology and Immunology” in higher medical institution]. Aktualni pytannya linhvistyky, profesiynoyi linhvodydaktyky, psykholohiyi i pedahohiky vyshchoyi shkoly: materialy IV Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi – Current issues of linguistics, professional language didactics, psychology and pedagogy of higher education: materials of the International Scientific and Practical Conference. Poltava [in Ukrainian].

Korda, M.M., Hudyma, A.A., Shulhay, A.H., & Zaporozhan, S.Y. (2019). Osvitnio-profesiyna prohrama ta tekhnolohiya pidhotovky paramedykiv u Ternopilskomu natsionalnomu medychnomu universyteti imeni I.Ya. Horbachevskoho MOZ Ukrayiny [Educational-professional program and technology of training of paramedics in I. Horbachevsky Ternopil National Medical University]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 6-14 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13

Як цитувати

Звягольська, І. М., Дерев’янко, Т. В., & Лобань, Г. А. (2021). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МІКРОБІОЛОГІЯ З ПРОФІЛАКТИКОЮ ІНФЕКЦІЙ» ДЛЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ПАРАМЕДИКІВ. Медична освіта, (2), 30–35. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12405

Номер

Розділ

Матеріали конференції