АКАДЕМІЧНЕ ПИСЬМО: СТРУКТУРА І ЗАВДАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11979Ключові слова:
академічне письмо, творчість, структураАнотація
При вирішенні актуальних питань методики викладання важливо чітко визначити головні пріоритети, оскільки існує загроза хаотичного нагромадження інформації, що ускладнить вирішення головних завдань. У статті аналізуються особливості вивчення академічного письма в медичних університетах, узагальнюються перспективні напрямки підвищення допрофесійної підготовки студентів, удосконалення системи науково-методичного забезпечення навчального процесу. Академічне письмо розглядається як процес створення і оприлюднення наукового тексту. Підкреслено, що написання наукового тексту передбачає насамперед вибір теми дослідження, доведення актуальності, новизни, значимості результатів, відповідної структури і належних методів. Оприлюднення результатів передбачає раціональне використання можливостей сучасних інформаційних технологій, а також безпосереднє ознайомлення наукової спільноти з новими фактами. Виокремлено також перспективні форми і методи навчального процесу.
Посилання
Revutska, S.K., & Zinchenko, V.M. (2019). Akademich¬ne pysmo [Academic writing]. Kryvyi Rih [in Ukrainian].
Yolon, P. (2002). Struktura / Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk [Structure / Philosophical encyclopedic dictionary]. Kyiv: Abrys [in Ukrainian].
Kondakov, N.I. (1975). Logicheskij slovar – spravochnik [Dictionary of Logics – reference book]. Moscow: Nauka [in Russian].
Kuznietsova, O.V., & Tarasova, S.O. (2017). Akade¬mich¬ne pysmo: problemy ta shliakhy vyrishennia [Academic writing: problems and solutions]. Metodychni ta psykholoho-pedahohichni problemy vykladannia inozemnykh mov na suchasnomu etapi: shliakhy intehratsii shkoly ta VNZ. Materialy IX Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii – The 9th International Scientific and Methodical Conference Materials “Methodical and psychological-pedagogical problems of teaching foreign languages at the present stage: ways of integration of school and university”. (89-90 pp). Kharkiv [in Ukrainian].
Kuntsman, P., Burkard, F.-P., & Vidman, F. (2002). Filosofiia [Philosophy]. Kyiv: Znannia-Pres [in Ukrainian].
Liutyi, T.V. (2018). Akademichne pysmo ta opryliudnennnia naukovykh rezultativ [Academic writing and publication of scientific results]. Sumy. Retrieved from: https://www.dropbox.com/s/63irdh9zfsfh6s9/04_LyutyyTV_Academic_Writing.pdf?dl=0 [in Ukrainian].
Surmin, Yu.P. (2008). Naukovi teksty: spetsyfika, pidhotovka ta prezentatsiia [Scientific texts: specifics, preparation and presentation]. Kyiv: NADU [in Ukrainian].
Tymoshenko, T.V., & Hrechykhina, N.V. (2009). Akademichne pysmo [Academic writing]. Naukovi zapys¬ky: zb. nauk. pr. – Scientific notes: coll. scien. works. Kirovohrad: KNTU [in Ukrainian].
Khoruzhyi, H.F. (2012). Akademichna kultura: tsin¬nosti ta pryntsypy vyshchoi osvity [Academic culture: values and principles of higher education]. Ternopil: Navchalna knyha «Bohdan» [in Ukrainian].
Shlikhta, N., & Shlikhta, I. (2016). Osnovy akade¬michnoho pysma: Metodychni rekomendatsii ta prohrama kursu [Fundamentals of academic writing: Methodical recommendation and course program]. Kyiv [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.