ПЕРШИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ФРАНКОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ДЕРЖАВНОМУ ЗАКЛАДІ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ»

Автор(и)

  • T. O. Pertseva Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • L. Yu. Naumenko Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • S. V. Zakharov Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • O. O. Nefodov Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • V. F. Shatorna Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • O. O. Nefodova Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • O. V. Kuznetsova Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»
  • K. L. Shamelashvіlі Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10133

Ключові слова:

організація навчального процесу, франкомовне навчання, іноземні студенти

Анотація

Мета роботи – проаналізувати рівень та якість підготовки іноземних студентів франкомовної форми навчання у Державному закладі «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України».

Основна частина. Висвітлено різні аспекти підготовки іноземних громадян у вищій медичній школі на додипломному етапі. Наведено основні заходи щодо створення умов для вдосконалення системи підготовки іноземних громадян. Акцентовано увагу на франкомовному напрямі освітнього процесу кафедр першого курсу спеціальностей «Медицина» та «Стоматологія».

Висновок. Комплексна підготовка, а саме вивчення нової мови викладання, підготовка якісного навчально-методичного забезпечення та ефективна вмотивованість дозволили розпочати викладання у Дніпропетровській медичній академії французькою мовою.

Посилання

Kushnir, I.M. (2009). Sutnist i struktura sotsiokulturnoi kompetentnosti inozemnykh studentiv u konteksti mizhkulturnoi komunikatsii [Essence and structure of sociocultural competence of foreign students in the context of intercultural communication]. Mova i kultura – Language and Culture, 12, 3(128), 54-58 [in Ukrainian].

Turkot, T.I. (2011). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kiyv: Kondor [in Ukrainian].

Yatsyshyna, O. (2012). Metodychni osnovy formuvannia sotsiokulturnoi kompetentsii inozemnykh studentiv medykiv v umovakh realizatsii Bolonskoho protsesu [Methodical bases of formation of sociocultural competence of foreign medical students in conditions of implementation of Bologna process]. Tendentsii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini: yevropeiskyi vector – Trends in Higher Education Development in Ukraine: European Vector. Yalta [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-13

Як цитувати

Pertseva, T. O., Naumenko, L. Y., Zakharov, S. V., Nefodov, O. O., Shatorna, V. F., Nefodova, O. O., … Shamelashvіlі K. L. (2019). ПЕРШИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ФРАНКОМОВНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ У ДЕРЖАВНОМУ ЗАКЛАДІ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ». Медична освіта, (3), 88–91. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10133

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти