РОЛЬ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10119Ключові слова:
сучасні інформаційні технології, електронна освітаАнотація
Мета роботи – з’ясувати вплив інформаційних технологій у трансформації післядипломної медичної освіти.
Основна частина. У статті наведено роль сучасних інформаційних технологій у забезпеченні якості медичної освіти. Реформа системи охорони здоров’я потребує послідовних змін у підготовці сучасного фахівця з належним рівнем компетентностей, володіння теоретичними знаннями та практичними навичками, підготовленого до ринкових відносин у питаннях надання медичних послуг. Однією з важливих передумов забезпечення якості вищої медичної освіти є впровадження в навчальний процес електронної освіти (e-learning) нового рівня або «відкритого навчання», що є особливо важливим для підготовки сучасного фахівця.
Висновок. З метою поліпшення якості медичної освіти необхідне урахування певних особливостей медичної електронної освіти, зокрема її практично-орієнтованого змісту, стандартизації прийняття рішень лікувально-діагностичного спрямування (протоколи надання медичної допомоги), посилення вимог до набуття навичок менеджера медичної галузі, готовності до роботи на ринку праці та медичних послуг.
Посилання
Bahrii-Zayats, O.A. (2015). Obhruntuvannia efektyvnosti vykorystannia e-learning u suchasnii vyshchii medychnii osviti [Substantiation of the effectiveness of using e-learning in modern higher medical education]. Medychna informatyka ta inzheneriia – Medical Informatics and Engineering, 3, 69-74 [in Ukrainian].
Hurevych, R., & Kademiia, M. (2016). Smart-osvita – nova paradyhma suchasnoi systemy osvity [Smart education – a new paradigm of modern education system]. Teoriia i praktyka upravlinnia sotsialnymy systemamy – The Theory and Practice of Social Systems Management, 4, 71-78 [in Ukrainian].
Fedorchuk, M.V. (2015). Sutnist i stan uprovadzhennia elektronnoi osvity v Ukraini [Essence and state of implementation of e-education in Ukraine]. Pravo i bezpeka – Law and Safety, 4 (59), 61-66 [in Ukrainian].
Elauey, R. & Masters, K. (2011). Rukovodstvo AMEE № 32: Elektronnoye obucheniye v meditsinskom obrazovanii. Chast 1: Obucheniye, prepodavaniye i otsenka znaniy [AMEE Guide 32: e-Learning in medical education. Part 1: Learning, teaching and assessment]. Meditsinskoye obrazovaniye i professionalnoye razvitiye – Medical Education and Professional Development, 4 (6), 13-28 [in Russian].