ВДОСКОНАЛЕННЯ БОТАНІЧНОЇ ОСВІТИ ФАРМАЦЕВТІВ- ПРОВІЗОРІВ ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Authors

  • О. О. Нікітіна
  • О. Ю. Таллер
  • М. Г. Скворець

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.980

Abstract

Методична система навчання студентів-фармацевтів з медичної ботаніки в ДонНМУ ім. М. Горького є власним проек-
том, що створений нами на підставі моделі кредитно-модульної системи навчання, на основі підходу за компетентністю.
Під час конструювання змісту курсу приділяли велику увагу розробці методів поліпшення самостійної роботи студентів.
Було перероблено курс лекцій, зміст практичних занять, розроблено методичні матеріали. Самостійна позааудиторна
робота студентів має елементи проблемності і полягає в написанні реферату за певними темами, які запропоновано в
структурі кожного модуля. Створено відповідні оціночні шкали, що дозволяють поряд з тестуванням стандартизувати
проведення всіх етапів контролю якості засвоєння компетенцій.

Published

2013-07-15

How to Cite

Нікітіна, О. О., Таллер, О. Ю., & Скворець, М. Г. (2013). ВДОСКОНАЛЕННЯ БОТАНІЧНОЇ ОСВІТИ ФАРМАЦЕВТІВ- ПРОВІЗОРІВ ЗА ВИМОГАМИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.980

Issue

Section

Статті