ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАРМАЦЕВТА В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.880Abstract
Для покращення якості підготовки студентів фармацевтичного факультету Національного медичного університетуімені О. О. Богомольця необхідно акцентувати увагу на формуванні професійної компетентності майбутніх фарма-
цевтів. Компетентність у професійній підготовці фармацевта розглядається як інтегрована характеристика особистості
фахівця. Вона включає здатність гідно виконувати свої професійні функції, кваліфіковано забезпечувати населення
необхідними лікарськими засобами. Для тогощоб реалізувати зазначені цілі, майбутньому фармацевтові необхідномати
високий рівень теоретико-методологічних знань гуманітарних та соціально-економічних, фундаментальних та фарма-
цевтичних дисциплін. Необхідними рисамимайбутнього професіонала повинні стати наявність бажання до поглибленого
вивчення фахових дисциплін та прагнення до творчості в професійній діяльності. Важливу роль відіграють: наявність
особистісних досягнень, бажання до самопізнання, прагнення професійного росту, формування індивідуального стилю
роботи. Професійна підготовкамайбутньогофармацевта базується наформуванні не тільки йогофахових характеристик, а й особистісних якостейфахівця. Від рівня професійної компетентності повністюзалежить працевлаштування випускників.
До найбільш важливих професійних компетенцій фармацевтів можна віднести: знання, вміння і навички з професійної
діяльності; комунікативні вміння і навички, здатність спілкуватися та консультувати відвідувачів аптечних закладів.
Downloads
Published
2013-07-10
How to Cite
Москаленко, В. Ф., Ніженковська, І. В., & Вельчинська, О. В. (2013). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАРМАЦЕВТА В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ. Medical Education, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.880
Issue
Section
Статті