CASE STUDY METHOD IN MEDICAL EDUCATION

Authors

  • H. A. Pavlyshyn Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • T. V. Bihunyak
  • T. V. Savaryn

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4975

Abstract

The article deals with the use of the case study method as an interactive teaching method in medical education. The history of the origin, classification and types of cases’ display, stages of work with the case study method and problem of interactivity and usefulness of this method in teaching of medical students are studied.

References

Педагогіка вищої школи. Метод кейсів (вирішення практичних проблем) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pidruchniki.com/18380828/pedagogika/mikrovikladannya

Скринник З. Е. Психологія і педагогіка. Проведення індивідуального заняття за методом аналізу конкретних навчальних ситуацій (case study) : Навч. метод. посіб. / З. Е. Скринник. – Львів. : ЛІБС УБС НБУ, 2012. – 145 с.

Філоненко М. М. Психолого-педагогічна готовність викладача ВМНЗ в інноваційних умовах освіти / М. М. Філоненко // Гуманітарний вісник – Дод. 1 до Вип. 27, Т. II (35) : Тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. – К. : Гнозис, 2012. – С. 333–339.

Published

2015-10-14

How to Cite

Pavlyshyn, H. A., Bihunyak, T. V., & Savaryn, T. V. (2015). CASE STUDY METHOD IN MEDICAL EDUCATION. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4975

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти