THE ISSUES OF MEDICAL AND HOMEOPATHIC DISCOURSES IN TEACHING ELECTIVE COURSES “HOMEOPATHIC MEDICINES”

Authors

  • A. V. Kurinnyi Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4967

Abstract

The article deals with the experience of teaching the course by choice “Homeopathic medicines” for students of Zaporszhian State Medical University. We discuss the issues of medical and homeopathic discourses.

References

Розин В. М. Философия образований. Этюды-исследования / В. М. Розин. – М. : Изд-во Московского психолого-социального института; Воронеж : Изд-во НПО “МОДЭК”, 2007. – 576 с.

Жадько В. А. Формування громадської свідомості: соціальний аналіз / В. А. Жадько, П. О. Бідзіля. – Запоріжжя : ЗДМУ, 2013. – 75 с.

Sabitha Marican. Knowledge and intent to know about Complementary and Alternative Medicine Among students in Institutions of Higher Learning in Malaysia / Marican Sabitha, Nazar Mohamed Mahmood // International journal of Homeopathy research. – August 2014, – Vol. 1, No. 1. – Р. 16-24.

Основы гомеопатической фармации / [А. И. Тихонов, С. А. Тихонова, Т. Г. Ярных и др.]. – Х. : Изд-во НФАУ “Золотые страницы”, 2002. – 574 с.

Published

2015-10-13

How to Cite

Kurinnyi, A. V. (2015). THE ISSUES OF MEDICAL AND HOMEOPATHIC DISCOURSES IN TEACHING ELECTIVE COURSES “HOMEOPATHIC MEDICINES”. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4967

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти