МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Authors

  • І. В. Шлімкевич О. Я. Царук ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3704

Abstract

У статті охарактеризовано основні педагогічні принципи проведення контролю знань студентів. Наведено теоретичні основи та обґрунтовано прикладну цінність різних форм та видів контролю в поточній педагогічній діяльності. Показано, що правильно поставлений контроль навчальної діяльності студентів дозволяє викладачу оцінювати одержані ними знання, уміння, навички, вчасно надавати необхідну допомогу і досягнути поставлених цілей навчання. Поза тим, раціонально і грамотно проведена перевірка знань студентів створює сприятливі умови для розвитку пізнавальних здібностей студентів і активізації їхньої самостійної роботи на заняттях. Визначено, що лише безперервний моніторинг рівня знань забезпечує оперативний зворотний зв’язок і дає якісну інформацію про ефективність навчального процесу.

Published

2015-04-28

How to Cite

О. Я. Царук, І. В. Ш. (2015). МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3704

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти