Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2014)
№ 4 (2014)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4
Опубліковано:
2014-12-27
Статті
ПАМ‘ЯТІ РЕКТОРА ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І.Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО ЧЛЕНА-КОРЕСПОНДЕНТА НАМН УКРАЇНИ, ЗАСЛУЖЕНОГО ДІЯЧА НАУКИ І ТЕХНІКИ УКРАЇНИ, ПРОФЕСОРА ЛЕОНІДА ЯКИМОВИЧА КОВАЛЬЧУКА.
Редакційна колегія журналу “Медична освіта”
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3663
ТУТ
Вдосконалення вищої медичної освіти
ВИКЛАДАННЯ ЕПІДЕМІОЛОГІЇ ВНУТРІШНЬОЛІКАРНЯНИХ ІНФЕКЦІЙ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
І. А. Андрєєва
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3664
ТУТ
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ В ПІВДЕННОМУ РЕГІОНІ
В. Ю. Анісімов, Л. М. Унгурян, Н. А. Прилипко
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3665
тут
ДОСВІД ГРУЗІЇ У РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ
О. Р. Боярчук, М. В. Гребеник, М. М. Корда
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3666
ТУТ
Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості
Ю. П. Вдовиченко, Л. В. Соколова, Р. С. Коритнюк, Л. Л. Давтян, О. Я. Роздорожнюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3667
ТУТ
ПРОВЕДЕННЯ ОБ’ЄКТИВНИХ СТРУКТУРОВАНИХ КЛІНІЧНИХ ІСПИТІВ – ВАЖЛИВА СКЛАДОВА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Н. Я. Верещагіна Т. Ю. Чернець Н. З. Ярема
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3668
ТУТ
ЗАПРОВАДЖЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ
Н. І. Волощук О. С. Пашинська О. М. Денисюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3669
ТУТ
СУЧАСНІ МУЛЬТИМЕДІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ АБДОМІНАЛЬНОЇ ХІРУРГІЇ
В. М. Галюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3670
ТУТ
РОЛЬ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПАТОЛОГІЧНОЇ ФІЗІОЛОГІЇ
М. Р. ГЕРАСИМЧУК
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3671
ТУТ
Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти
І. С. Головчак
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3672
ТУТ
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ЗНИЖЕННЯ НАПРУЖЕННЯ АДАПТАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
А. М. Грозав О. О. Перепелиця
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3673
ТУТ
ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ З КЛІНІЧНОЇ ФАРМАЦІЇ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ В РАМКАХ БОЛОНСЬКОЇ СИСТЕМИ
Н. В. Губіна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3674
ТУТ
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “ФУНКЦІОНАЛЬНА ДІАГНОСТИКА” У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ТДМУ ІМ. І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО
С. В. Дзига О. В. Бакалець Н. Б. Бегош
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3675
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ
В. Г. Дубініна О. В. Кузнєцова А. І. Рибін
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3676
ТУТ
ЗАВДАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ОНКОЛОГІЇ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ
О. І. Іващук О. П. Пересунько В. П. Унгурян, Н. В. Зелінська
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3677
ТУТ
АКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ СЕРВЕРА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ БДМУ – ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР УСПІШНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ІЗ ФАРМАКОЛОГІЇ ДО ЛІІ “КРОК 1. СТОМАТОЛОГІЯ”
І. Г. Кишкан
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3678
ТУТ
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ АВСТРІЇ
Г. І. Кліщ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3679
ТУТ
АДАПТАЦІЯ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ “ЗАХИСТ ІСТОРІЇ ХВОРОБИ” НА V КУРСІ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА КАФЕДРІ ДИТЯЧОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ІФНМУ ДО УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
І. Р. Костюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3680
ТУТ
ЗАСТОСУВАННЯ ВІДКРИТОГО ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ IMAGEJ В КУРСІ ВИВЧЕННЯ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ
Н. О. Кравець, A. V. Semenets, Н. Я. Климук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3681
ТУТ
Суспільно політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939–1941 рр.
Л. В. Кравчук Т. Б. Кадобний О. В. Лабівка
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3682
ТУТ
РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ ДЕФІНІЦІЇ “ПАТРІОТИЗМ” У СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ АСПЕКТІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ)
В. Й. Кульчицький
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3683
ТУТ
ВИКЛАДАННЯ НОВИХ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ З ПИТАНЬ БІОБЕЗПЕКИ В КОНТЕКСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “МІКРОБІОЛОГІЯ, ВІРУСОЛОГІЯ, ІМУНОЛОГІЯ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ЛАБОРАТОРНА ДІАГНОСТИКА”
О. Г. Кущ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3684
ТУТ
ЯКІСТЬ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ – ОСНОВНА ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
О. Н. Литвинова Г. С. Сатурська К. Є. Юріїв
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3685
ТУТ
ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА З ПАРОДОНТОЛОГІЇ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Н. В. Манащук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3688
ТУТ
РОЛЬ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ЯКОВИЧА ГОРБАЧЕВСЬКОГО У ДОСЛІДЖЕННІ СИНТЕЗУ СЕЧОВОЇ КИСЛОТИ В ОРГАНІЗМІ ССАВЦІВ Й INVITRO
К. М. Махобей М. В. Чорненький
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3689
ТУТ
СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ КЛІНІЧНОЇ ФАРМАКОЛОГІЇ
В. М. Мерецький
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3690
ТУТ
РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ НА ПРИКЛАДІ ХРОНІЧНОГО ГАСТРИТУ
О. Б. Молодовець
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3691
ТУТ
ОПТИМІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ШЛЯХОМ ВЗАЄМОВІДВІДУВАННЯ ЗАНЯТЬ
М. А. Оринчак О. С. Човганюк І. І. Вакалюк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3692
ТУТ
ДОСВІД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ-СТОМАТОЛОГІВ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ
І. В. Палійчук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3693
ТУТ
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПЕДІАТРИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
О. М. Платонова
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3694
ТУТ
ВПРОВАДЖЕННЯ НАУКОВИХ РОЗРОБОК В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС – ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ
Ю. Г. Романова О. А. Бас О. Л. Заградська Н. О. Бас
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3696
ТУТ
ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОГО ТАКТУ ВИКЛАДАЧА МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ.
А. С. Сон В. В. Добровольський О. М. Стоянов
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3697
ТУТ
ВІРТУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ З ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ
Г. І. Фальфушинська Л. М. Іванець Г. Я. Загричук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3698
ТУТ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПРАВОЗНАВСТВО” У СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ПРОВІЗОРІВ
І. О. Федяк
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3699
ТУТ
ВИСВІТЛЕННЯ ПРИНЦИПІВ БЕЗПЕКИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ МЕДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Н. Д. Філіпець О. О. Філіпець О. Г. Кметь
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3700
ТУТ
ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ
О. М. Хвисюк В. Г. Марче В. В. Жеребкін І. А. Жад І. А. Соболєва К. І. Бодня, О. В. Грищенко О. І. Сер М. О. Бортний Ю. А. Коло Н. О. Пересада
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3701
ТУТ
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВТІЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
О. Л. Холодкова А. П. Марасич Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3702
ТУТ
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА У ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТА В УМОВАХ КРЕДИТНО - МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
Н. В. Чорній
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3703
тут
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ
І. В. Шлімкевич О. Я. Царук
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3704
ТУТ
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА – ПОТУЖНА СКЛАДОВА ЕКОПЕДАГОГІКИ, ВЕБІНАР – ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ОСВІТНЬОЇ НООСФЕРИ
О. О. Якименко О. Я. Тягай В. С. Бірюков
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3705
ТУТ
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер