БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВТІЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ

Authors

  • О. Л. Холодкова А. П. Марасич Н. В. Нескоромна Одеський національний медичний університет
  • І. Г. Гудіна Одеський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3702

Abstract

У статті проаналізовано вплив Болонської системи та результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих навчальних закладах України. Запропоновано підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення рівня знань студентів першого року навчання. 

Published

2015-04-28

How to Cite

Н. В. Нескоромна, О. Л. Х. А. П. М., & Гудіна, І. Г. (2015). БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВТІЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3702

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти