АДАПТАЦІЯ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ “ЗАХИСТ ІСТОРІЇ ХВОРОБИ” НА V КУРСІ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА КАФЕДРІ ДИТЯЧОЇ СТОМАТОЛОГІЇ ІФНМУ ДО УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3680Abstract
Одним із найефективніших способів професійного вдосконалення спеціаліста в галузі медицини, на нашу думку, є участь у науково-практичних конференціях, де відбувається спілкування з колегами, обмін досвідом, ознайомлення з новинками науки і техніки. Ми пропонуємо проводити практичне заняття на V курсі стоматологічного факультету на тему “Захист історії хвороби” як ділову гру у вигляді конференції та адаптувати його до умов кредитно-модульної системи освіти. Під час участі в конференції кожен студент має змогу проявити себе як доповідач та як активний учасник. При цьому викладач займає позицію ведучого конференції. Оцінка за тему “Захист історії хвороби” включає такі складові: за написання роботи, за її презентацію, за активну участь у конференції, тобто за уміння студента формулювати запитання до колеги та самому давати вичерпну і лаконічну відповідь на поставлені запитання, демонструючи свій рівень підготовки, та за тестовий контроль. Методика проведення заняття по захисту історії хвороби у формі ділової гри в умовах кредитно-модульної системи освіти спонукає студентів до творчого підходу в засвоєнні складних питань дитячої терапевтичної стоматології, формує клінічне мислення й одночасно включає в себе елемент підготовки до ліцензійного іспиту “Крок-2. Стоматологія”.