ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ

Authors

  • В. Г. Дубініна О. В. Кузнєцова А. І. Рибін Одеський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3676

Abstract

Сучасний стан суспільства висуває нові вимоги до якості навчання англомовних студентів. Іноземні студенти насамперед орієнтовані на практичну частину занять. До дослідження ми залучили 120 англомовних студентів, які навчалися онкології в ОНМУ. Виходячи зі сформованих історичних особливостей заселення країн, студенти були розподілені в дві умовні групи спостереження.  Ми також брали до уваги їх національні особливості та особливості психічного складу, а також характер мислення і соціонічний тип. Всі студенти добровільно заповняли анкету анонімного анкетування в останній день навчання на кафедрі. Лекції і практичні заняття студенти обох групи слухали англійською мовою. Студенти II групи мали можливість спілкуватися з пацієнтами російською мовою самостійно без викладача протягом всього 10-денного циклу онкології. Впровадження “російської мови” в процес навчання англомовних студентів сприяло підвищенню мотивації студентів та заохоченню до подальшого поглиблого вивчення онкології. Процес навчання англомовних студентів з елементами спілкування з хворими російською мовою максимально наближає до реальної комунікації  та створює передумови для переносу накопичених знань у реальну практику спілкування “лікар-пацієнт”.

Published

2015-04-28

How to Cite

А. І. Рибін, В. Г. Д. О. В. К. (2015). ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КЛІНІЧНИХ КАФЕДРАХ. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3676

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти