МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ЗНИЖЕННЯ НАПРУЖЕННЯ АДАПТАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО УМОВ НАВЧАННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3673Abstract
Проведено дослідження особливостей адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Запропоновано методичні підходи до організації педагогічного процесу, що сприяють зниженню напруженості адаптаційних процесів першокурсників. Рекомендуємо викладачам звертати увагу студентів на засвоєння організаційних засад Болонської системи, нових навчальних норм, системи оцінювання, способів і прийомів самостійної роботи, особливостей технологій навчання у вищій школі. За наявності додаткових консультацій слід виробляти у першокурсників навички самостійної роботи, використовуючи доступне навчально-методичне забезпечення, формувати інтерес студентів до обраної професії шляхом використання реальних чи змодельованих проблемних завдань, ситуаційних задач та профільно орієнтованих практичних робіт.