РОЗУМІННЯ ПРИКЛАДНОГО ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ЕМБРІОЛОГІЯ” ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Authors

  • Г. А. Єрошенко ВДНЗ України “Українська медична стоматологічна академія”, м. Полтава
  • Н. В. Гасюк ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”, м. Тернопіль

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3588

Abstract

Наявність клінічного мислення є невід’ємною складовою свідомості студента-медика. Особливо гостро це питання, як і питання якості освіти, стоїть відносно студентів-іноземців англомовної форми навчання. Враховуючи той факт, що поряд із знаннями гістологічної термінології фігурує питання саме лінгвістичних аспектів медичної термінології, яка є бар’єром на шляху отримання якісних знань. Запропонований авторами креативний підхід до проведення практичних занять з предмета “Гістологія, цитологія, ембріологія” зі студентами англомовної форми навчання забезпечує формування клінічного мислення і потребує висловлення власної думки в колі студентів під час занять та співпраці із викладачем.

Published

2015-04-26

How to Cite

Єрошенко, Г. А., & Гасюк, Н. В. (2015). РОЗУМІННЯ ПРИКЛАДНОГО ЗНАЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ “ГІСТОЛОГІЯ, ЦИТОЛОГІЯ, ЕМБРІОЛОГІЯ” ЯК ЗАПОРУКА ФОРМУВАННЯ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3588

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти