ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ НА ФАКУЛЬТЕТІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Authors

  • Н. М. Воронич-Семченко ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет
  • І. І. Дубковецька ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет
  • Ю. В. Бортник ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3565

Abstract

Робота присвячена аналізу особливостей викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян у ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” за умов переходу на кредитно-модульну систему навчання. Основна мета вивчення дисципліни в умовах модернізації медичної освіти – міждисциплінарна інтеграція,  створення єдиного освітнього потенціалу шляхом використання інноваційних технологій. На кафедрі започатковано проведення міждисциплінарних семінарів, інтеграція у навчальний процес комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання (використання сучасних навчально-наукових програм, перегляд фото-, відеоматеріалів, у тому числі із алгоритмами виконання практичних навичок, комп’ютерних віртуальних моделей різноманітних фізіологічних процесів в організмі, електронних атласів з ефектами анімації та звуковим коментарем). Важливим аспектом навчально-методичної роботи є зростання ролі стандартизації оцінки знань студентів та введення тестового ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-1”. У той же час при підготовці іноземних студентів на теоретичних кафедрах виникає ряд проблемних позицій, у першу чергу щодо роботи з англомовними студентами: мовний бар’єр, що має свої особливості залежно від місця постійного проживання, особливості міжкультурного спілкування.  Врахування цих аспектів сприятиме зростанню базових знань майбутніх фахівців.

Published

2015-04-24

How to Cite

Воронич-Семченко, Н. М., Дубковецька, І. І., & Бортник, Ю. В. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗІОЛОГІЇ НА ФАКУЛЬТЕТІ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. Medical Education, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.3565

Issue

Section

Вдосконалення вищої медичної освіти