ОБГРУНТУВАННЯ ЗНАЧЕННЯ МЕТОДИКИ “ЄДИНОГО ДНЯ” ДЛЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ МЕДИЧНОЇ ЛЕКСИКИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1347Abstract
У статті обґрунтовується ефективність використання методики “Єдиного дня” для теоретичної та практичної підго-товки студентів у вивченні іноземної професійної медичної лексики.
Downloads
Published
2013-08-28
How to Cite
Коцюба, Р. Б. (2013). ОБГРУНТУВАННЯ ЗНАЧЕННЯ МЕТОДИКИ “ЄДИНОГО ДНЯ” ДЛЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ МЕДИЧНОЇ ЛЕКСИКИ. Medical Education, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.1347
Issue
Section
Статті