ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-СЕРВІСУ SOCRATIVE ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.1.9445Ключові слова:
інтернет-сервіс Socrative, дистанційне навчанняАнотація
Мета роботи – підвищити якість дистанційної освіти студентів-медиків через застосування в навчальному процесі інтернет-сервісу Socrative.
Основна частина. З метою підвищення пізнавального інтересу учнів на кафедрі акушерства та гінекології було впроваджено інтернет-сервіс Socrative, що дозволило проводити дистанційний поточний та підсумковий тестовий контроль знань. Оскільки на кафедрі є доступним швидкісний Інтернет через Wi-Fi, не стало необхідності в утриманні цілого комп’ютерного класу. В якості засобу роботи з тестами використовуються планшетні комп’ютери кафедри або смартфони студентів з доступом до мережі “Інтернет”. Після закінчення тестування студент отримує повідомлення з інформацією про витрачений час та відсоток правильних відповідей, а викладач у режимі реального часу – детальну інформацію про проходження екзамену. Можливості сервісу дозволяють проводити опитування студентів, контроль засвоєного матеріалу та організовувати ігрові змагання на швидкість відповідей, що значно підвищує продуктивність і підвищує мотивацію студентів до навчання.
Висновки. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема інтернет-сервісу Socrative, у навчальну діяльність кафедри акушерства та гінекології Дніпропетровської медичної академії значно підвищило ергономіку навчальної роботи викладачів, об’єктивність та швидкість взаємодії між викладачами й студентами, та ефективність роботи кафедри в цілому. Подальше впровадження сучасних комунікаційних технологій дозволить значно спростити і вдосконалити проведення поточного та кінцевого обліку знань студентів, а використання елементів змагання – підвищити мотивацію студентів до навчання.
Посилання
Zaporozhan, V.M. (2014). Innovatsiini pidkhody do pidhotovky suchasnoho likaria [Innovative approaches to modern doctor training]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 38-40 [in Ukrainian].
Natroshvili, S.H. (2012). Innovatsiina diialnist vyshchykh navchalnykh zakladiv yak osnova polipshennia yakosti osvitnikh posluh [Innovative activities of higher education institutions as a basis for improving the quality of education]. Problemy nauky – Problems of the Science, 8, 21-26 [in Ukrainian].
Kozak, L.V. (2014). Doslidzhennia innovatsiinykh modelei navchannia u vyshchii shkoli [Innovative teaching models at higher education study]. Osvitolohichnyi dyskurs – Educational Discourse, 1 (5), 95-107 [in Ukrainian].
Potapov, V.O., Khaskhachykh, D.A., Demchenko, T.V., Harahulia, I.S., & Chuiko, V.S. (2017). Uprovadzhennia internet-servisu Socrative u navchalnu robotu studentiv VNZ [Implementation of the Socrative internet service in the student work of higher education institutions]. Medychna osvita – Medical Education, 2 (74), 60-64 [in Ukrainian].
Web-servisy dlya obrazovaniya. Socrative Teacher [Web-services for education. Socrative Teacher.] Retrieved from: https://sites.google.com/site/badanovweb2/home/socrative-teacher [in Russian].
Socrative Teacher. Instruktsyya dlya nachinayushchikh. Prezentatsyya [Socrative Teacher. Instruction for Beginners. Presentation]. Retrieved from: https://docs.google.com/presentation/d/11q6_blwNxLG8A8v4Q0WAtT9qXvOHd38cqQKiEpJql8/edit?pli=1 [in Russian].