ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ НА ПРОФІЛЬНИХ КАФЕДРАХ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

  • R. V. Razumnyi Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”, м. Дніпро
  • O. O. Fastovets Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”, м. Дніпро
  • Ye. L. Albert Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”, м. Дніпро
Ключові слова: вища стоматологічна освіта, англомовна форма навчання, методичні підходи

Анотація

Мета роботи – визначити проблеми підготовки англомовних студентів-іноземців, які навчаються за спеціальністю “Стоматологія”, на профільних кафедрах та запропонувати шляхи їх вирішення.

Основна частина. Складність навчання англомовних студентів-іноземців полягає у необхідності здійснювати навчально-пізнавальну діяльність засобами нерідної мови у нерідному матеріальному та соціокультурному середовищі. Заміна інформаційного підходу освітніх програм зі стоматологічних дисциплін на компетентнісний передбачає формування в англомовного студента готовності використовувати отримані знання, уміння й навич­ки для вирішення практичних завдань у процесі подальшої професійної діяльності.

Висновок. В умовах сьогодення забезпечити практично орієнтований підхід серед англомовних студентів-стоматологів дозволяє дискретна подача матеріалу, збільшення наочності навчального процесу, залучення симуляційних технологій для оволодіння практичними навичками.

Біографії авторів

R. V. Razumnyi, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”, м. Дніпро

декан ІІ міжнародного факультету Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», д.мед.н., професор

O. O. Fastovets, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”, м. Дніпро

завідувач кафедри ортопедичної стоматології Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», д.мед.н., доцент

Ye. L. Albert, Державний заклад “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України”, м. Дніпро

завуч кафедри ортопедичної стоматології Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», к.мед.н.

Посилання

Voronenko, Yu.V. (2017). Napriamy rozvytku systemy medychnoi osvity v Ukraini: pohliad u maibutnie [Directions of development of medical education system in Ukraine: a view to the future]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 32-35 [in Ukrainian].

Dobrianskyi, I., & Naumets, O. (2011). Borotba za inozemnykh studentiv: chekaty ne mozhna [The struggle for foreign students: one can not wait]. Osvita i upravlinnia – Education and Management, 1, 65-72 [in Ukrainian].

Surygin, A.I. (2000). Osnovy teorii obucheniya na nerodnom dlya uchashchykhsya yazyke [Fundamentals of the theory of learning in non-native language for students]. Saint-Petersburg: Izdatelstvo “Zlatoust” [in Russian].

Shevchenko, L.I., & Shmatko, V.I. (2016). Synkretyzm stomatolohichnoi terminolohii v naukovii reprezentatsii medychnoho znannia [Syncretism of dental terminology in the scientific representation of medical knowledge]. Aktualni problemy ukrainskoi linhvistyky: teoriia i praktyka – Current Problems of Ukrainian Linguistics: Theory and Practice, 33, 125-133 [in Ukrainian].

Masheiko, I.V., Herasymchuk, P.H., Matvieienko, R.Yu., Mamedov, R.V., & Krivchuk, O.A. (2018). Metodychni aspekty pokrashchennia pidhotovky studentiv-vypusknykiv z ortopedychnoi stomatolohii do praktychno-oriientovanoho ta testovoho litsenziinoho ispytiv [Methodological aspects of improving the training of graduate students from orthopedic dentistry to practical-oriented and test licensed exams]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 35-38 [in Ukrainian].

Manashchuk, N.V., Chornyi, N.V., & Chornyi, A.V. (2016). Derzhavna atestatsiia vypusknykiv-stomatolohiv v umovakh kredytno-transfernoi systemy. Medychna osvita – Medical Education,1, 82-84 [in Ukrainian].

Опубліковано
2018-07-24
Номер
Розділ
Досвід з організації навчальної роботи