САМОСВІДОМІСТЬ ЯК СКЛАДНИК МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • М. І. Бобак
  • С. В. Бондаренко
  • В. Й. Кульчицький
  • М. Л. Кушик
  • Г. Б. Паласюк
  • Г. О. Попадинець
  • І. А. Прокоп
  • А. М. Пришляк
  • Т. В. Саварин
  • В. Я. Юкало

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.799

Анотація

У статті розглянута проблема самосвідомості як складника мовної компетенції особистості. Аналізується значення
самосвідомості як центрального утворення, без якого людина не може стати особистістю. Висвітлюється громадянська
свідомість та самосвідомість, щоє однією із найважливіших складових психологічної структури особистості. Зосереджена
увага на питанні зв’язку мови з мисленням людини, її внутрiшнiм світом та культурними цінностями. Обговорюються
основнішляхиформування мовної компетенції особистості. Визначено головні ознаки мовної особистості. Окреслюється
мета формування гармонійної, високо розвиненої свідомості й самосвідомості мовної особистості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-07-06

Як цитувати

Бобак, М. І., Бондаренко, С. В., Кульчицький, В. Й., Кушик, М. Л., Паласюк, Г. Б., Попадинець, Г. О., … Юкало, В. Я. (2013). САМОСВІДОМІСТЬ ЯК СКЛАДНИК МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.799

Номер

Розділ

Статті