СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ У ВИКЛАДАННІ БІОЕТИКИ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ НАУКИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • T. I. Tolokova

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4187

Анотація

Важливим завданням кафедри медичної біоетики і деонтології є формування клінічного мислення, усвідомлення, що справжній прогрес без високої моралі, поваги до гідності людини – неможливий. Ситуаційні задачі використовуються для виявлення кінцевого рівня знань. Основний напрямок навчання студентів відповідає сучасним вимогам системи охорони здоров’я.

Посилання

Osnovy bioetyky i biobezpeky. Prohrama navchalʹnoyi dystsypliny dlya studentiv vyshchykh medychnykh navchalʹnykh zakladiv III–IV rivniv akredytatsiyi. – K., 2011.

Stephen G. Post Encyclopedia of Bioethics / Post Stephen Garrard. – 3rd ed. p. cm. New York : Gale Group, Inc., a division of Thomson Learning, Inc., 2004. – 3062 p.

Zaporozhan V. M. Bioetyka : pidruchnyk / V. M. Zaporozhan, M. L. Aryayev. – K. : Zdorovʺya, 2015. – 288 s.

Mysula I. R. Optymizatsiya navchalʹno-vykhovnoho protsesu v Ternopilʹsʹkiy medychniy akademiyi v umovakh sʹohodennya / I. R. Mysula // Medychna osvita. – 1999. – № 1. – S. 44–48.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-02

Як цитувати

Tolokova, T. I. (2015). СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ У ВИКЛАДАННІ БІОЕТИКИ ЯК МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ НАУКИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4187

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти