ПРОБЛЕМНО ОРІЄНТОВАНА ЛЕКЦІЯ-КОНФЕРЕНЦІЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ВИПЕРЕДЖАЮЧОГО НАВЧАННЯ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ЗА ТЕМОЮ “СИНДРОМ АБДОМІНАЛЬНОГО БОЛЮ У ДІТЕЙ” У ДОДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • O. L. Kovalchuk

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4171

Анотація

У статті відображено сучасні уявлення про нетрадиційні методи навчання, зокрема організації проблемної лекції. Підкреслено, що проблемна лекція спирається на логіку послідовно модельованих проблемних ситуацій шляхом постановки проблемних питань або пред’явлення проблемних завдань. Виділено основні етапи організації і проведення проблемної лекції з елементами візуалізації, зроблено акцент на проблемні та інформаційні питання. Показано, що проблемна лекція активізує навчально-пізнавальну діяльність студентів, їх самостійну роботу, посилює професійну підготовку майбутніх лікарів.

Посилання

Bordovskaya N. V. Pedahohyka : uchebnyk dlya vuzov / N. V. Bordovskaya, A. A. Rean. – SPb. : Pyter, 2000. – 304 s.

Kazdanyan S. SH. Problemnaya lektsyya kak slovesnyy metod netradytsyonnoho obuchenyya v vuze / S. SH. Kazdanyan // Problemy y perspektyvy razvytyya obrazovanyya v XXI veke: professyonalʹnoe stanovlenye lychnosty (fylosofskye y psykholoho-pedahohycheskye aspekty) : materyaly mezhdunarodnoy nauchno-praktycheskoy konferentsyy, 10–11 aprelya 2011 hoda. – Penza – Erevan – Praha : Nauchno-yzdatelʹskyy tsentr “Sotsyosfera”, 2011. – S. 233–238.

Kompetentnostno-oryentyrovannoe obuchenye v medytsynskom vuze : uchebno-metodycheskoe posobye / [A. Y. Artyukhyna, N. A. Hetman, M. H. Holubchykova y dr.] ; pod red. E. V. Lopanovoy. – Omsk : OOO “Polyhrafycheskyy tsentr KAN”, 2012. – 198 s.

Kryvopustov S. P. Problemno oryentyrovannaya pedyatryya: yzbrannye voprosy (klynycheskoe rukovodstvo dlya vrachey) / S. P. Kryvopustov. – KH. : Novoe slovo, 2012. – 288 s.

Psykholohiya ta pedahohika: pidruchnyk / [ M. B. Maksymenko, S. D. Yevtukh, V. V. Kovalenko ta in.] ; za red. S. D. Maksymenka. – K. : Slovo, 2013. – 578 s.

Makhmutov M. Y. Problemnoe obuchenye: osnovnye voprosy teoryy/ M. Y. Makhmutov. – M. : Pedahohyka, 1975. – 368 s.

Mileryan V. YE. Metodychni osnovy pidhotovky ta provedennya navchalʹnykh zanyatʹ u medychnykh vuzakh : metod. posibnyk / V. YE. Mileryan. – K. : Khreshchatyk, 2006. – 80 s.

Mukhyna S. A. Sovremennye ynnovatsyonnye tekhnolohyy obuchenyya / S. A. Mukhyna, A. A. Solovʹeva. – M. : HÉOTAR-MEDYA, 2008. – 360 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-01

Як цитувати

Kovalchuk, O. L. (2015). ПРОБЛЕМНО ОРІЄНТОВАНА ЛЕКЦІЯ-КОНФЕРЕНЦІЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ВИПЕРЕДЖАЮЧОГО НАВЧАННЯ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ЗА ТЕМОЮ “СИНДРОМ АБДОМІНАЛЬНОГО БОЛЮ У ДІТЕЙ” У ДОДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4171

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти