Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури

Автор(и)

  • I. S. Нolovchak

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4164

Анотація

Завданням очної інтернатури є максимальне інформаційне насичення навчання, підвищення якості теоретичної підготовки з її корекцією на всіх етапах, контроль ефективності практичного та професійного зростання, формування навичок клінічного мислення та диференційної діагностики.

Заочне навчання проходить на клінічних базах стажування. ЗПСМ є інтегрованою дисципліною і включає елементи 23 спеціальностей. Тому основним завданням заочного циклу є формування практичного кругозору, ознайомлення з усім широким спектром нозологій, необхідним для проведення диференційної діагностики. Основним документом, який регламентує професійну підготовку лікаря-інтерна, є індивідуальний навчальний план. Його заповнення на очному циклі та базах стажування проводиться інтернами самостійно під контролем керівників інтернатури та відповідального викладача профільної кафедри. У звітних формах, які завіряються підписом керівника інтернатури та керівника закладу охорони здоров’я регіону, зазначається кількість проконсультованих та пролікованих пацієнтів, проведених маніпуляцій згідно з переліком практичних навиків, передбачених навчальним планом. На заочному циклі навчання інтерни зобов’язані опрацювати перелік обов’язкової та додаткової для вивчення літератури, написати низку рефератів. Такий підхід передбачає індивідуалізацію постійного професійного зростання теоретичної та практичної підготовки молодого фахівця, його відповідність сучасним запитам практичної охорони здоров’я.

Посилання

Mykhaylenko I. O. Pytannya praktychnoyi pidhotovky likariv-interniv / I. O. Mykhaylenko // Tavrycheskyy medyko-byolohycheskyy vestnyk. – 2010. – T. 13, № 1 (49). – S. 142–143.

Puty aktyvyzatsyy deyatelʹnosty vrachey-ynternov / N. V. Nahornaya, S. S. Ostropolets, E. V. Bordyuhova [y dr.] // Zdorovʹe rebenka. – 2011. – № 3 (30). – S. 72–75.

Saparhalyeva A. D. K voprosu o prymenenyy ynnovatsyonnykh tekhnolohyy v podhotovke vrachey ynternov / A. D. Saparhalyeva // Vestnyk KazNMU. – http://kaznmu.kz/press/2012/01/27.

Tymofeev A. A. Kompʹyuternye tekhnolohyy v obuchenyy studenta y vracha / A. A.Tymofeev. – http://medexpert.org.ua/modules/myarticles/article_storyid_452.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-01

Як цитувати

Нolovchak I. S. (2015). Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4164

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти