МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3704Анотація
У статті охарактеризовано основні педагогічні принципи проведення контролю знань студентів. Наведено теоретичні основи та обґрунтовано прикладну цінність різних форм та видів контролю в поточній педагогічній діяльності. Показано, що правильно поставлений контроль навчальної діяльності студентів дозволяє викладачу оцінювати одержані ними знання, уміння, навички, вчасно надавати необхідну допомогу і досягнути поставлених цілей навчання. Поза тим, раціонально і грамотно проведена перевірка знань студентів створює сприятливі умови для розвитку пізнавальних здібностей студентів і активізації їхньої самостійної роботи на заняттях. Визначено, що лише безперервний моніторинг рівня знань забезпечує оперативний зворотний зв’язок і дає якісну інформацію про ефективність навчального процесу.##submission.downloads##
Опубліковано
2015-04-28
Як цитувати
О. Я. Царук, І. В. Ш. (2015). МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3704
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти