БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВТІЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3702Анотація
У статті проаналізовано вплив Болонської системи та результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих навчальних закладах України. Запропоновано підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення рівня знань студентів першого року навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-04-28
Як цитувати
Н. В. Нескоромна, О. Л. Х. А. П. М., & Гудіна, І. Г. (2015). БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВТІЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИ. Медична освіта, (4). https://doi.org/10.11603/me.v0i4.3702
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти