СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ» В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • І. І. Гаврищак Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-0489-0966
  • О. Я. Проців Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-8774-9142

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14489

Ключові слова:

студентоцентроване навчання, вибіркова дисципліна, медицина, українська медична термінологія

Анотація

Анотація. У статті систематизовано та узагальнено досвід підготовки і впровадження вибіркової дисципліни «Основи української медичної термінології» для здобувачів вищої освіти першого року навчання медичного факультету Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Сконцентровано увагу на структурі курсу, сформульовано мету. Визначено методи навчання, які забезпечують її досягнення, та окреслено результати навчання.

Біографії авторів

І. І. Гаврищак, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID M-4995-2017

О. Я. Проців, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID J-4557-2017

Посилання

Kaleniuk, I.S., Kuklin, O.V., & Yamkovyi, V.A. (2015). Suchasni ryzyky rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini [Modern risks of higher education development in Ukraine]. Ekonomika Ukrainy – Ukraine economy, 2, 70-83 [in Ukrainian].

Zakon Ukrayiny Pro vyshchu osvitu vid 01.07.2014 r. № 1556-VII [The Law of Ukraine Оn Higher Education dated 01.07.2014 No. 1556-VII]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text [in Ukrainian].

Rashkevych, Yu.M. (2014). Bolonskyi protses ta nova paradyhma vyshchoi osvity [The Bologna process and the new paradigm of higher education]. Lviv [in Ukrainian].

Rіabovol, L.T. (2022). Orhanizatsiia studentotsentrovanoho navchannia yak skladnyk profesiinoi diialnosti vykladacha ZVO [Оrganization of student-centered learning as a component of the professional activity of a teacher an institution of higher education]. Naukovi zapysky. Seriya «Pedahohichni nauky» – Academic Notes. Series “Pedagogical Sciences”, 205, 54-58. DOI 10.36550/2415-7988-2022-1-205-54-58 [in Ukrainian].

Tkach, A.V. (2010). Suchasna ukrainska medychna terminolohiia: problemy ta perspektyvy rozvytku [Modern Ukrainian medical terminology: problems and prospects for development]. Naukovi pratsi Kamyanets-Podilskoho natsionalnoho universytetu imeni Ivana Ohiyenka. Filolohichni nauky – Scientific Papers of the Kamianets-Podilskyi National Ivan Ohiienko University. Philological sciences, 23, 247-252. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2010_23_55 [in Ukrainian].

Navchuk, H.V. (Ed.). (2008). Ukrainska mova profe­siinoho spriamuvannia [Ukrainian language of professional direction]. Chernivtsi [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-28

Як цитувати

Гаврищак, І. І., & Проців, О. Я. (2024). СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ» В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ. Медична освіта, (4), 145–149. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14489

Номер

Розділ

РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ