Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Медична освіта
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Процес рецензування
Етика публікацій
Положення про авторські права
Заява про конфіденційність
Авторам
Умови публікації
Вимоги до оформлення статей
Сайт ТНМУ
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2023)
№ 4 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4
Опубліковано:
2024-02-28
Весь випуск
ТИТУЛКА
ЗМІСТ
ДО АВТОРІВ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 227 «ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ» РОЗУМІННЯ СПЕЦИФІКИ ПІДХОДІВ ДО РОБОТИ З ОСОБАМИ ІЗ ПОСТТРАВМАТИЧНИМ СТРЕСОВИМ РОЗЛАДОМ
О. Я. Андрійчук, В. В. Степаненко, Л. Й. Петришин, В. І. Степаненко, Н. О. Федчишин, Н. І. Гриньків
5-13
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14462
PDF
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОПАНУВАННЯ ІНОЗЕМНИМИ СТУДЕНТАМИ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК ЗІ СТОМАТОЛОГІЇ
Ю. Л. Бандрівський, О. О. Бандрівська, Н. І. Сидлярук
14-18
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14463
PDF
ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ХІМІЇ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
А. Я. Велика, К. П. Купчанко, О. О. Перепелиця
19-24
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14242
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО КОМПЛЕКСУ КАФЕДРИ МЕДИЧНОЇ БІОЛОГІЇ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ПАРАЗИТОЛОГІЯ»
Н. Б. Гливка, Л. Я. Федонюк, О. М. Шаповал, П. С. Жученко
25-32
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14114
PDF
ДИСКУСІЙНІ ПИТАННЯ ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМИ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТОМАТОЛОГІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
І. П. Мазур, Н. В. Гасюк, В. Б. Радчук
33-41
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14121
PDF
ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ МЕДИЧНОЇ ТА БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ ФІЗИКИ ДІАГНОСТИЧНОГО ТА ЛІКУВАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ
Б. М. Паласюк
42-47
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14474
PDF
ВИКЛАДАННЯ ВІЙСЬКОВОЇ ГІГІЄНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТІ ВЕДЕННЯ БОЙОВИХ ДІЙ
К. О. Пашко, В. В. Лотоцький, Г. А. Крицька, О. В. Лотоцька
48-52
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14475
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З ФІЗІОЛОГІЇ ПРИ РІЗНИХ ФОРМАХ НАВЧАННЯ
Л. В. Татарчук, С. Н. Вадзюк, М. С. Гнатюк
53-57
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14476
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
Т. С. Турлюн, Н. А. Саніна, Л. І. Конопкіна
58-63
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14235
PDF
АДАПТАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ЯК СКЛАДОВА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У МЕДИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ
Н. І. Гантімурова, А. В. Гантімуров, І. Р. Гуменна
64-69
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14477
PDF (English)
МЕДІАТОРСТВО ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТІВ
Ю. А. Гнатишин, Г. І. Кліщ, Л. М. Сас
70-75
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14478
PDF (English)
ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ У МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ: СИСТЕМНИЙ ОГЛЯД
Б. О. Кошак, С. І. Сміян, А. В. Білуха
76-83
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14282
PDF (English)
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЯК НЕВІДʼЄМНА СКЛАДОВА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ ТА В УКРАЇНІ
Н. І. Єлагіна
84-89
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14479
PDF (English)
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ЛІКАРЯ З ПАЦІЄНТОМ У ПУЛЬМОНОЛОГІЧНОМУ ТА ЛОР-ВІДДІЛЕННЯХ: МАТЕРІАЛИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
О. А. Мисик, С. І. Гнатишин, М. С. Мисула
90-95
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14480
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ДЕРМАТОЛОГІВ
Г. Б. Паласюк, М. І. Шкільна, Л. Є. Грицишин, З. В. Смаглій
96-101
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14481
PDF
НАПИСАННЯ ІСТОРІЇ ХВОРОБИ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ-СТОМАТОЛОГІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Л. Я. Посоленик
102-106
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14482
PDF
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ В УМОВАХ МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
І. Р. Гуменна, Н. І. Гантімурова, А. В. Гантімуров
107-113
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14483
PDF (English)
КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ
Р. Б. Коцюба
114-119
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14484
PDF (English)
РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ФАХОВОГО СПРЯМУВАННЯ ПРИ ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. І. Ворона, Г. І. Кліщ, H. Ya. Kitura
120-126
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14487
PDF (English)
«ПРОФЕСІЙНА МЕДИЧНА КОМУНІКАЦІЯ ЛІКАРЯ З ПАЦІЄНТОМ» ЯК ДИСЦИПЛІНА ЗА ВИБОРОМ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
І. Я. Заліпська
127-131
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14488
PDF (English)
РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
СИМУЛЯЦІЙНИЙ ТРЕНІНГ «ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА У КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ
В. В. Огоренко, А. Є. Ніколенко, Т. Й. Шустерман
132-138
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14172
PDF
АНАЛІЗ СВІТОВОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ ІНТЕРНА-НЕВРОЛОГА: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
З. В. Салій, С. І. Шкробот, М. І. Салій
139-144
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14268
PDF
РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ
СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ» В ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МОЗ УКРАЇНИ
І. І. Гаврищак, О. Я. Проців
145-149
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14489
PDF
ЗАГАЛЬНООСВІТНЄ ЗНАЧЕННЯ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МЕДИКІВ
Г. Б. Паласюк, Н. М. Ярема, М. І. Паласюк
150-156
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14490
PDF
ТЕРМІНОЛОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ КУРСУ «ЛАТИНСЬКА МОВА» У МЕДИЧНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Т. В. Саварин, Б. М. Паласюк, М. С. Мисула, Н. І. Сидлярук
157-162
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2023.4.14491
PDF
Мова
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Поточний номер