МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ІСПИТУ«КРОК»

Автор(и)

  • N. I. Hantimurova Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0001-8587-7570

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11145

Ключові слова:

іноземні студенти-медики, навчальний процес, професійна підготовка, ліцензійний інтегрований іспит

Анотація

У статті розглянуто особливості змісту освіти іноземних громадян у закладах вищої освіти України, здійснено аналіз етапності сучасної вищої медичної освіти, та організації навчального процесу в цілому. Проведено порівняльну характеристику успішності іноземних студентів за результатами ліцензійного тестового іспиту «Крок» у межах визначених спеціальностей, а також відмічено процес адаптації іноземних студентів до умов проживання і навчання в Україні.

Посилання

Bulakh, I.Ye. (Ed.). (2005). Monitorynh yakosti medychnoi osvity [Monitoring of medical education quality]. Кyiv: Test center at the Ministry of Health of Ukraine [in Ukrainian].

Navchalnyi plan pidhotovky fakhivtsiv osvitnio-kvalifikatsiynoho rivnia “Spetsialist” kvalifikatsii “Likar” u vyshchykh navchalnykh zakladakh III–IV rivniv akredytatsii Ukrainy. Spetsialnist 7.110101 “Likuvalna sprava” [Curriculum for specialists preparation of educational and qualification level “Specialist” of qualification “Doctor” in Ukrainian higher educational institutions of III-IV levels of accreditation]. Specialty 7.110101 “General Medicine”. Agreed by Ministry of Education of Ukraine 17.06.2002, approved by Ministry of Health of Ukraine 18.06.2002. Ternopil: Ukrmedknyha [in Ukrainian].

Nakaz MOZ Ukrainy “Pro zatverdzennia polozhennia pro klinichnu ordynaturu” [The order of Ministry of Health of Ukraine “About confirmation of clinical residency establish¬ment”] No. 12 of 29.01.1998. Retrieved from: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0106-98 [in Ukrainian].

Nakaz MOZ Ukrainy “Pro zatverdzennia polozhennia pro spetsializatsiiu (internaturu) vypusknykiv vy¬shchyh medychnyh i farmatsevtychnyh zakladiv osvity III-IV rivnia akredytatsii medychnyh fakultetiv universytetiv” [The order of the Ministry of Health of Ukraine “About confir¬mation of specialization (internship) of higher medical and pharmaceutical educational establishments of III-IV level of accreditation graduates of medical faculties of universities”]. No.291 of 19.09.1996 with changes accor¬ding to the Ministry of Health Order No.: 47 (z0138-01) of 07.02.2001р. Retrieved from: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0696-96 [in Ukrainian].

(2019). Robochyi navchalnyi plan spetsialnosti 222 “Medytsyna” [Curriculum of specialty 222 “Medicine”]. I. Horbachevsky Ternopil National Medical University of Ministry of Health of Ukraine of 25.05.2019. Ternopil [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-02

Як цитувати

Hantimurova, N. I. (2020). МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ІСПИТУ«КРОК». Медична освіта, (2), 40–45. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11145

Номер

Розділ

Матеріали конференції