ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ В КОНТЕКСТІ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ НА КАФЕДРІ МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10984

Ключові слова:

позааудиторна робота, виховання, особистість, студентська молодь, кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Анотація

У статті висвітлено досвід організації та проведення форм позааудиторної виховної роботи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології Української медичної стоматологічної академії, які спрямовані на формування особистості майбутніх лікарів. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна робота спрямована на розвиток самостійності, креативності, конкурентоздатності та інших основоположних рис особистості спеціаліста з вищою освітою. Ефективними засобами, що сприяють творчій самореалізації студентів, є система індивідуальних, групових і колективних форм діяльності. Організація позааудиторної роботи зі студентською молоддю на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології базується на таких принципах, як: гуманізація, співробітництво, добровільність, доцільність, інтерес, бінарна практична спрямованість, реалізація яких здійснюється за загальноприйнятими напрямами: національно-патріотичного, інтелектуально-духовного, громадянсько-правового, морального, екологічного, естетичного, трудового та фізичного виховання, утвердження здорового способу життя. Для організації національного виховання колектив кафедри використовує такі форми: інформ-дайджести, години спілкування, круглі столи, читацькі конференції, конкурси, диспути, дискусії, етичні бесіди, екскурсії, брейн-ринги, тематика яких має різноманітний характер.

Посилання

Derevianko, T.V., & Zviaholska, I.M. (2019). Otsinka rivnia sformovanosti ekolohichnoi kultury u studentiv medychnoho fakultetu pid chas yikh navchannia na kafedri mikrobiolohii, virusolohii ta imunolohii [Evaluation of the environmental culture leven in medical students during their training in the department of Microbiology, Virology and Immunology]. Visnyk problem biolohii i medytsyny – Bulletin of Problems of Biology and Medicine, 1, 1(148), 211-216 [in Ukrainian].

Derevianko, T.V. (2017). Rol “Parku ahrobiostantsii Poltavskoho peduniversytetu” v ekoloho-estetychnomu vykhovanni studentskoi molodi [The role of “Park of agrobiostation of Poltava Pedagogical University” in ecological and aesthetic education of student youth]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti – Тhe Sources of Pedagogical Skills, 19, 115-121 [in Ukrainian].

Derevianko, T.V., Zviaholska, I.M., & Polianska, V.P. (2019). Formuvannia ekolohichnykh znan studentiv-medykiv pid chas vyvchennia mikrobiolohii, virusolohii ta imunolohii [Formation of ecological knowledge of medical students during the study of microbiology, virology and immunology]. Aktualni problemy suchasnoi vyshchoi medychnoi osvity v Ukraini: materialy navchalno-naukovoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu (21 berez. 2019 r.) – Topical Issues of Modern Higher Medical Education in Ukraine: Proceedings of a Study Conference with International Participation (March 21, 2019). Poltava (pp. 63-65) [in Ukrainian].

Detsiuk, T.M., & Dudarenko, A.A. (2018). Formy ta metody pozaaudytornoi roboty studentiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Forms and methods of extracurricular work of students in higher educational institutions]. Pedahohichni nauky – Pedagogical Sciences,3 (55), 80-83 [in Ukrainian].

Zhdan, V.M., Dvornyk, V.M., Pokhylko, V.I., Stavytska, N.P., & Yushchenko, Yu.P. (2019). Paradyhma vykhovannia suchasnoi studentskoi molodi akademii (poradnyk kuratora) [Paradigm of upbringing of modern student youth of the academy (advisor to the curator)]. Zbirnyk informatsiinykh materialiv z vykhovnoi roboty – Collection of Information Materials on Upbringing Work. Poltava [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-01

Як цитувати

Derevianko, T. V., & Zviagolska, I. M. (2020). ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ В КОНТЕКСТІ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ НА КАФЕДРІ МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ. Медична освіта, (1), 5–10. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10984

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ